Shikaru Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 ikkeno vondt ment ellernoe, men nå virka det som om du tok det som en unnskyldning for at du ikke gadd i rette på feila dine. den der kan jo bli ganske snasen om du jobber litt med den. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvordan skal jeg kunne vite at du mener den kan bli bra når alle så langt har sakt den suger? Jernlov sa og han ikke likte tegninga inkludert stilen. Greit nok at du vil hjelpe meg med litt krittik men du gir aldri positiv tilbakemeldinger og da mister i hvertfall jeg motet. Sitter igjen med en inntrykk av at du hater tegninga mi. Greit? Men nå som du sier den kan bli bra, kansje jeg gjør den ferdig i kveld^^ Takker for alle tilbakemeldingene dine her på forumet, du har nesten alltid kommentert bildene mine Endret 26. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 ja jeg har det med å være negativ. Sikkert tatt litt av lærern min ettersom han er mer negativ enn meg på sånt. Men som han sier. den blir so oftest stygt før det blir pent. Jeg likte fargebruken din btw. kanskje gjøre vannet litt mer "svart" og kanskje få litt grønnskjær inn i det. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Testet fysikkmotoren i 3D Studio Max i dag. Filmen jeg laget er for stor til å laste opp her. Edit: Klarte å presse ned størrelsen på filmen. Film.wmv Endret 26. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) virka veldig usannsynelig med tanke på at kula går såpass sakte, kortet ramler ikke over ende, og resten på toppen spretter opp som en gal? Men det var sikkert med hensikt, antar jeg. Edit: åja, testa fysikkmotoren. bah jeg må lese det folk skriver oftere Endret 26. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 speedpainting før middag. ei time ca. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Monkey Island ...? Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Du er seriøst dyktig Shikaru, misunner deg , trur eg må begynne å øve...Noke nybegynner tips? Lenke til kommentar
andir Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Nybegynnertips. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 helt korrekt Dragon Hunter. jeg starta på et maleri ting på skolen i dag, og da er ca det der motivet på et bilde i bakgrunn som jeg la til Å fy faen så krampe jeg har i venstre beinet. fåkka tråkka nedpå en gang. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Shikaru, bruker du PS eller painter? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Øh, jeg bruker photoshop cs2 greia. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Thats cool, hvilket tegnebrett er det du bruker da? Har lenge hatt planer om å kjøpe meg et tegnebrett, men det blir liksom aldri noe av det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Wacom A5 graphire 3 har jeg. det er verdt pengene. Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 se på denna herra har lagd den selv Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 men hva er et tegnebrett? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 men hva er et tegnebrett? 7385036[/snapback] Du burde lære deg å bruke rediger knappen. Lenke til kommentar
lordkex Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 men hva er et tegnebrett? 7385036[/snapback] Du burde lære deg å bruke rediger knappen. 7385106[/snapback] kan jeg få kjøpt meg det på elskjøp i molde? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 syns det var litt funky perspektiv på seilskuta di, shikaru. Men resten var ganskebra og skyene sådritkule ut. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) lordkex: Eg fann ingen på Elkjop.no, men du kan no stikke innom å høyre. Wacom vert ofte anbefalt. Elles so er det mange nettbutikkar som fører slike. Sjå Prisguiden. (P.S. Du treng ikkje quote bileta.) Endret 29. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå