Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

tria ja.

bare tusjer ja.

Siden man kan legge flere lag med tusjene så må man på en måte jobbe litt fort, så da er det ikke alltid like lett å få det helt gjevnt.

og det er vel scannern som bare klarer å ta opp det at man ser strekene.

trur jeg må få kjøpt meg en sånn hvit penn også.

greit om en jakke på en person etc er svart, også har man hvite streker inni blabla ting :p

Lenke til kommentar

Det første jeg la merke til var dobbeltheten i bildet ditt. Det vil si at jeg ikke fikk helt tak i hva jeg så på de første sekundene. Dette skyldes kanskje det noe overdimensjonerte skulderpartiet på figuren din, skilpadde. Det virker for strekt i forhold til vanlig anatomi. Ansiktet er svært bra, hed et herlig smerteuttrykk. Og fargepaletten du har valgt understreker den desperate stemningen.

Så hvis det er noko å setja fingaen på, er det skulderanatomien du må sjå noko nærare på.

Jeg er forresten big fan av maleriene dine. Post oftere :)

Lenke til kommentar

Heh, ble litt inspirert her tidligere av de av dere som har malt oljemalerier, pluss at samboeren min sa at jeg kunne prøve meg på å lage maleri i julegave i år.

Er ikke ferdig og husk at dette er aller første gang jeg har prøvd meg på oljemaling (noe som var meget vanskelig).

post-22434-1164506861_thumb.jpg

Lenke til kommentar

tenkte også på det med at støvlene gikk nesten paralelt med brygga.

også er det det med den armen igjen da.

den greia han holder armen på går helt ned på bildet, og virker da nærmere, mens han duden, som ligner sånn bitte litt på han fra pirates filmen, står lengre opp.

Blir litt lurt av perspektivet i bildet her O_o

pluss at litt mer luft over hodet hadde vært litt fint.

Edit: jeg trur armene er for korte

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...