Shikaru Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jo takk for det Eglath :!: Det er mange andre her som har forbedra seg også da Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Gamel tegning: Synes da at jeg har forbederet meg litt og Likte foresten måten du fargela det siste bildet på. Profft^^ Endret 12. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ja det kan du trygt si Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Joda, mange som har forbedret seg^^ Men Shikaru (selv om han ikke het det før) er den eneste jeg husker fra da tråden fortsatt var ny^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 don't mind teh errors on this one. Testa bare ut noen tusjer jeg har. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 På tide! Denne tråden har vært litt død i det siste De tusjene dine funker bra de. Ikke brukt pc i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Tria-tusjer du har brukt eller? Eneste jeg kan utsette på bildet, er at du ikke har vært konsistent når det kommer til retning på fargeleggingen. Man ser det ganske på slike bilder, egentlig. Eller så det utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 tria ja. bare tusjer ja. Siden man kan legge flere lag med tusjene så må man på en måte jobbe litt fort, så da er det ikke alltid like lett å få det helt gjevnt. og det er vel scannern som bare klarer å ta opp det at man ser strekene. trur jeg må få kjøpt meg en sånn hvit penn også. greit om en jakke på en person etc er svart, også har man hvite streker inni blabla ting Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Nei nå får folk poste her da. jeg tegna no folk i klassen i dag mens de satt i ring rundt lysbordet og loka litt med tegning og psp. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Denne er ikke helt ferdig, men jeg liker hvordan den blir. Jeg trenger streng kritikk! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 De områdene oppe ved armene er alt for mørke synes jeg. Ansiktet er mye bedre, men det øret til venstre synes jeg ikke var helt topp. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Enig i kong, jeg trudde skuldrene var øyer og at halsen/ansiktet var snuten på ett eller annet dyr. Men vedlig stilig, minner meg litt om platekoveret til Enslaved's Monumension Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Det første jeg la merke til var dobbeltheten i bildet ditt. Det vil si at jeg ikke fikk helt tak i hva jeg så på de første sekundene. Dette skyldes kanskje det noe overdimensjonerte skulderpartiet på figuren din, skilpadde. Det virker for strekt i forhold til vanlig anatomi. Ansiktet er svært bra, hed et herlig smerteuttrykk. Og fargepaletten du har valgt understreker den desperate stemningen. Så hvis det er noko å setja fingaen på, er det skulderanatomien du må sjå noko nærare på. Jeg er forresten big fan av maleriene dine. Post oftere Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Heh, ble litt inspirert her tidligere av de av dere som har malt oljemalerier, pluss at samboeren min sa at jeg kunne prøve meg på å lage maleri i julegave i år. Er ikke ferdig og husk at dette er aller første gang jeg har prøvd meg på oljemaling (noe som var meget vanskelig). Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Synes det ser bra ut så langt Du poster vel det ferdige resultatet ? Prøvd meg på noe tegneserie aktige greier. En god del slørv her og der. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Ble veldig stygt at støvlene slutta der brygga slutta i alle fall. Likte ikke helt denne stilen,. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) tenkte også på det med at støvlene gikk nesten paralelt med brygga. også er det det med den armen igjen da. den greia han holder armen på går helt ned på bildet, og virker da nærmere, mens han duden, som ligner sånn bitte litt på han fra pirates filmen, står lengre opp. Blir litt lurt av perspektivet i bildet her O_o pluss at litt mer luft over hodet hadde vært litt fint. Edit: jeg trur armene er for korte Endret 26. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Tegna den ganske rakst og ingen ting av anatomi og perspektiv er rett. Var bare for å prøve en ny stil, men dere likte ikke den heller så Endret 26. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 beklager, men den der går jeg ikke på tbh Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) beklager, men den der går jeg ikke på tbh 7362356[/snapback] Hva? Du mener jeg brukte langt tid på den? Tror du skifter mening om jeg legger ut bildet før jeg begynnte å fargelegge^^ Endret 26. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå