Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor stort vil dere at denne logoen skal være?

Og hvilkene farger har du tenkt på?

7251230[/snapback]

Fargene kan du bestemme selv. Lag den rimelig stor, så vi bare kan minske den ned etter ønske.

Værre og forstørre den uten at kvaliteten blir dårlig vet du :)

Lenke til kommentar

Heh, siden Shikaru tok seg den frihet å forandre, så gjorde like godt jeg det også.

Endret litt på proposjonene. Munnen, nesen, kinnet til venstre på bildet og kjeven.

Kjeven virket for lang, og det var fordi skråen opp mot øret pekte på baksiden av øret, noe den altså ikke gjør.

Har sikkert ruinert bildet, menmen, var forsøket verdt.

post-22434-1163189494_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nemen! Takk til alle som har kommetert og retusjet deres egne forslag. - Bra! Dere har helt rett. I jakten på det perfekte måtte nok haken jobbes litt med, Thom Merlin. Og nesen måtte justeres litt den og, Shikaru.Vanskelig vinkel å jobbe med der og jeg har nok symmetrimessige faktafeil i ansiktet som burde bli tegnet helt på nytt. ED209: Veldig bra korrigering. Spesielt det med haken opp mot øret.

Helt til slutt på denne har jeg endret det som dere har påpeket. Og selv fjernet det som jeg irriterte meg over. Det androgyne, gutteaktige uttrykket som for stor hake og nese fører til. Dessuten fjernet farger så den står i stil til inspirasjonskilden.

God kveld! :)

Lenke til kommentar

Hva syns dere?

Jeg er ikke ute etter å få det til å se realistisk ut, for å si det sånn, men jeg ville prøve å få det til å se ok ut. :p

Jeg ble litt småfornøyd selv.

EDIT: Kan noen anbefale et bra program til tegning? Selv bruker jeg Macromedia Flash, et program som er laget for å lage animasjoner til websider og slikt. :!:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Arrgh, hadde jo lasta opp monge gamle bilde ej hadde på datan og skreve eit longt innlegg, og so klikka datan, og ej he berre linken på det siste ej lasta opp.

Jaja, kort oppsumert.

http://img88.imageshack.us/img88/1053/ud23jx9.jpg

Ej pleide å henge her når tråden fortsatt va ny og det er kjekt å sjå at den fortsatt er ilive.

Beklaga at teikninga er so stor, men zoom ut til 20% elns so ser dokke heile.

Note: Shikaru, du he jaggu mej forbedra dej dei siste to åra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...