Lidskjalv Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 På deviantart kom jeg over en tegning som fenget og inspirerte meg. Her er min variant av tegningen. Hun, et par år senere. (Vet ikke helt med den munnen. Og øret... Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror haken ble litt for stor. Ellers flott Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lage logo til LANbase. MVh IKT ved Firda skole. 7251139[/snapback] 7252453[/snapback] Takker, det var et veldig bra forslag. Viss andre vill prøve er det bare og sette i gang Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvor stort vil dere at denne logoen skal være?Og hvilkene farger har du tenkt på? 7251230[/snapback] Fargene kan du bestemme selv. Lag den rimelig stor, så vi bare kan minske den ned etter ønske. Værre og forstørre den uten at kvaliteten blir dårlig vet du Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Eller berre lage den i vektor, so ein kan forstørre og forminske den so mykje ein vil. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så er det jo slik at jeg ikke vet hva vektor er da Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Denne burde svare på det meste når det gjeld vektor trur eg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204247 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) tok en liten kjangs med å hjelpe deg litt. Trur du må fikse bittelitt på nesa også tbh kunne sikkert gjort bedre, men du forstår hva jeg vil fram til. Endret 10. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 jeg syns egentlig at din er mye mer interessant... Kansje det er fordi hun smiler Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Heh, siden Shikaru tok seg den frihet å forandre, så gjorde like godt jeg det også. Endret litt på proposjonene. Munnen, nesen, kinnet til venstre på bildet og kjeven. Kjeven virket for lang, og det var fordi skråen opp mot øret pekte på baksiden av øret, noe den altså ikke gjør. Har sikkert ruinert bildet, menmen, var forsøket verdt. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nemen! Takk til alle som har kommetert og retusjet deres egne forslag. - Bra! Dere har helt rett. I jakten på det perfekte måtte nok haken jobbes litt med, Thom Merlin. Og nesen måtte justeres litt den og, Shikaru.Vanskelig vinkel å jobbe med der og jeg har nok symmetrimessige faktafeil i ansiktet som burde bli tegnet helt på nytt. ED209: Veldig bra korrigering. Spesielt det med haken opp mot øret. Helt til slutt på denne har jeg endret det som dere har påpeket. Og selv fjernet det som jeg irriterte meg over. Det androgyne, gutteaktige uttrykket som for stor hake og nese fører til. Dessuten fjernet farger så den står i stil til inspirasjonskilden. God kveld! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Stor forbedring ^^ Selv om jeg syns skinnet fortsatt er litt for stort. Men det er vel mer hva jeg foretrekker å tegne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 drit i selve linjene i tegningen. Den er full av feil. Prøvde en liten fargetutorial. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 gebserb så dritkul ut, mens huden syns jeg så lett vell glinsende ut.. spesielt på kinnet... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 gebserb? O_o Og ja jeg overdrev kanskje litt med det. Måtte teste litt også vøtt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 gebserb? O_o 7264028[/snapback] Tror jeg så på en polsk film eller no mens jeg skrev.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hahahae ja that explains it. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hva syns dere? Jeg er ikke ute etter å få det til å se realistisk ut, for å si det sånn, men jeg ville prøve å få det til å se ok ut. Jeg ble litt småfornøyd selv. EDIT: Kan noen anbefale et bra program til tegning? Selv bruker jeg Macromedia Flash, et program som er laget for å lage animasjoner til websider og slikt. :!: Endret 11. november 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 photoshop er jo alltid en vinner syns nå jeg. Har ikke testa painter noe særlig men det skal visst være bra det også. Finnes sånn 30 dagers på begge partene, ellers er det jo den måten man ikke kan si på forumet Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Arrgh, hadde jo lasta opp monge gamle bilde ej hadde på datan og skreve eit longt innlegg, og so klikka datan, og ej he berre linken på det siste ej lasta opp. Jaja, kort oppsumert. http://img88.imageshack.us/img88/1053/ud23jx9.jpg Ej pleide å henge her når tråden fortsatt va ny og det er kjekt å sjå at den fortsatt er ilive. Beklaga at teikninga er so stor, men zoom ut til 20% elns so ser dokke heile. Note: Shikaru, du he jaggu mej forbedra dej dei siste to åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå