Thom Merlin Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ble dette bedere da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 nja, jeg tenkte egentlig på selve tommelen og fingrene jeg da. Nå blir det litt mye tomrom føler jeg , selv om det er en skog der. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Mitt forslag. Litt tettere mellom øynene og litt fyldigere hårmanke. Ellers kan du croppe bildet til å passe litt mer i det gylne snitt. For balansens del. Forøvrig en bra tegning. Endret 5. november 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg holder på å jobbem med dette bildet, men trenger feedback før jeg gjør noe videre. Hvordan kan det bli bedre, og hva ser rart ut? Fargene ble litt fucka, så jeg legger ved et bilde av en versjon før jeg kom så langt som nå. Og her er en fisk vi måtte male. Den ble utrolig stygg, men det får så være. 7197730[/snapback] Skilpadde: Dette var rein visuell nytelse. Håper du poster mer av bildene dine her på tråden. Endret 5. november 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 And now for some propaganda: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 er ikke sikkert at han veit helt hva det gyldene snitt er sånn 100% Jeg hadde det først på skolen i forrige uke Haha den var tøff pwd3679 brukte ikke all verden av tid på den antar jeg Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Ikke for å være ekkel Thom Merlin, men forandringen pwd3679 gjorde ble utrolig bra. Liker veldig godt stemningen du får i bildene dine Thom, håper ikke du tok kommentaren min for hardt. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ikke for å være ekkel Thom Merlin, men forandringen pwd3679 gjorde ble utrolig bra. Liker veldig godt stemningen du får i bildene dine Thom, håper ikke du tok kommentaren min for hardt. 7226974[/snapback] hmm har du redigert bort den harde kritikken? Synes også endringene til pwd3679 ikke ble så værst^^ Skal se om jeg får ordnet det. Takker for all tilbakemeldingene Mye skolearbeid for tida men har oppdatert bjørnen bitte litt. Endret 6. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Stilig! Fine skygger i skogen! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) legger også ut et mislykket forsøk på å tegne et dame ansikt. Er jo så lenge siden jeg la noe ut her så 7135286[/snapback] Slett ikke mislykket. Den tegningen må du ikke gi opp. Den er jo halveis til perfekt. Bruk tommelen, hånden eller noe annet å dekke og dele opp ansiktet med, så finner du for ut hva som er havnet skjevt. Denne delen av ansiktet er jo anatomisk helt korrekt. Og fotografisk gjengitt. Deles ansiktet inn etter øynene/nese ser du at enten munnen eller øyne/nese kan med fordel justeres. (Det ER lov å justere sine verker.) Ved å dekke over venstre øyne begynner hjernen straks å kompensere for manglende informasjon, og i det indre bilde som du danner vil du nå kunne "se" for deg hvor i ansiktet øyet må plasseres på henne i henhold til ansiktssymetrien. Jeg ville ha flyttet litt på det ene øyet. (Kom igjen da. Du gjør vel ferdig, vel?) mvh p3w6d79 Endret 6. november 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Takk! Veldig snilt av deg^^ Fikk nesten lyst til å fortsette på den nå, så vi får se foresten, bruker du DeviantArt? Endret 6. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Ja her er da noe arbeid jeg har gjort på skolen. Har stileben så derfor er motivene som de er. Detta er ferdigbildet. pluss alle 3 versjonene jeg har mekka. Også siden jeg har tid til overs så fikk jeg lyst til å male et morobilde Er langt ifra ferdig med den da. Og å male mennesker var vanskeligere enn jeg trudde. Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Skal det vere eit strykehjern med ein person i speilbildet? Ser ut som du passer under kreativitets tråden ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 starten på et strykehjern og meg inni det ja. Får se hvor det ender opp når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Kom du på det sånn, poff liksom? Eller var det noken oppgaver du kunne velge mellom, godt gjort å komme på ;P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Helt random. Var ferdig, ville male mer og kablam! en idé poppa fram. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Vi skal muligens lage skolen vår sin nye logo :O Edelt oppdrag for en førsteklassing? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Stileben. *grøsse* det kjedeligste man måtte gjøre på skolen :!: Syns bilder som er fra et stileben er veldig kjedelige å se på. Men de du laga Shikaru var helt greie. Klassisk stileben. Harmoniske farger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 ja stileben er fanken meg ikkeno gøy. men man må vel igjennom det. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Mm må nok det.. Blir jo litt bedre når akt tegning kommer i bildet! :!: (hvis dere ikke har hatt det da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå