pgdx Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er det flere enn meg som er ihuga fan av Locomotives? De har meget bra låter, kan nevne i fleng, men det gidder jeg ikke. Lurte bare på om det var flere enn meg som ikke har hørt noe fra disse gutta siden Albert ble utgitt. Har de eventuelt en hjemmeside/e-postadresse, eller er jeg faktisk nødt å kjøre et telefonkatalogen.no-søk og ringe til artistene personlig? Det blir kanskje litt teit. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Edit: ÅÅÅ... Dagens dobbel Endret 8. mai 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Husker de, ja. Lagde de ikke bare en cd? Hadde de ikke åsså lagd en video sammen med nrk så vidt jeg kan huske. Husker at jeg likte musikken ganske godt, men husker jo selfølgelig ikke sangene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) De CD-ene jeg har, er G.R.I.L.L., som var den første CD-en de kom med, Spin, som er den første store utgivelsen, med låter som Spin, Mind, Flamenco og Rose, EP-en Halleluja, som er meget bra og til slutt CD-en Albert, som ble spilt inn i England for noen få år siden, med låter som Atomic, Down, Three girls og andre fine låter. Anbefaler alle utgivelsene! Covrene Liste over låter. Endret 8. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Husker disse godt. Kjøpte meg Albert når den kom ut, men det begynner å bli noen år siden. Den beste cd er Spin synes jeg, men av en rar grunn har jeg ikke fått somlet meg til å kjøpe denne. Foresten er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe i spin? Endret 9. mai 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Foresten er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe i spin? høre her? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275639 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ingen som har noe info? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå