Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan blir Eksamen bestemt i 10.?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man bestemmer hvilken eksamen en skole skal ha?

En venn av meg hevder at når en skole har hatt fks skriftlig matte-eksamen et år så kan de ikke ha det neste år.

Noen som kan bekrefte/avkrefte? :)

Edit: håpløs skrivefeil i emnetittel

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er vel ikke 100% sikkert at man kommer opp i muntlig?

Vi må regne som sikkert at 10.-klassene kommet opp til skriftlig eksamen, og mest sannsynlig også til en muntlig eksamen. Skriftlig eksamen er lagt til tidsrommet 14. t.o.m. 28. mai.  Når det gjelder muntlig eksamen vet vi ikke nøyaktig dato, men mest sannsynlig blir den lagt til uke 24.  Skolen vil ikke innvilge fri til ferieformål i eksamensperiodene.

:dribble:

Lenke til kommentar

Læreren vår sa idag at departemanget trekker for skolene, og sier det til skolene. (skriftlig)

Det er faktisk mulig å ikke komme opp i muntlig, har hørt om folk som har sluppet. Veldig få da, så ikke lurt å basere seg på det

Lenke til kommentar

Det er like stor sjanse for å komme opp i matte som det er for å komme opp i engelsk, men mindre sjanse for å komme opp i norsk. Norsk er to dager, og koster dermed mer for kommunen. Det trekkes om fagene, men hvis fylkesmannen vil teste en skole i et fag, har han rett til det. Jeg tror at det var det som skjedde på vår skole nå. Vi fikk en helt ny mattelærer i år, og vi kom opp i matte. :realmad: Matte var mitt sistevalg, for der er det klin umulig å gjøre det bedre, siden jeg allerede har 6. Jaja, jeg kan jo ikke gjøre noe med det, akkurat... :shrug: Jeg har vel en ganske sikker eksamen, da. :)

Lenke til kommentar

Tror det er ca. tilfeldig, sant det med at fylkesmannen kan teste. >Hørtes litt ut på de ulike lærerene at det helst ikke var det samme som årene før, men de viste selvfølgelig ikke.

Ble matte, fikk vite det i dag kl. 0900 som sikkert mange andre. (engelsk/Norsk 0100?! :hmm: )

LOZER :thumbup:

Lenke til kommentar
Men det er vel ikke 100% sikkert at man kommer opp i muntlig?
Vi må regne som sikkert at 10.-klassene kommet opp til skriftlig eksamen, og mest sannsynlig også til en muntlig eksamen. Skriftlig eksamen er lagt til tidsrommet 14. t.o.m. 28. mai.  Når det gjelder muntlig eksamen vet vi ikke nøyaktig dato, men mest sannsynlig blir den lagt til uke 24.  Skolen vil ikke innvilge fri til ferieformål i eksamensperiodene.

:dribble:

Vil tro det er ca 99,99% sjangse for at du kommer opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...