tørrfisk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Noen som vet hvordan man bestemmer hvilken eksamen en skole skal ha? En venn av meg hevder at når en skole har hatt fks skriftlig matte-eksamen et år så kan de ikke ha det neste år. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Edit: håpløs skrivefeil i emnetittel Endret 8. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Såvidt jeg vet, foregår det en trekning innenfor hvert fylke. Hvis det er ungdomsskolen du tenker på, skal det da være 33% sjanse for å komme opp i enten matte, engelsk eller norsk. Altså helt tilfeldig. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Så jeg kan komme opp i matte selvom 10kl gjorde det i fjor? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg hadde muntlig eksamen i matte da jeg gikk ut av 10. på ungdomskolen. Men gikk bra - fikk 3 selv om jeg gjorde noen brølere underveis i eksamen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men det er vel ikke 100% sikkert at man kommer opp i muntlig? Vi må regne som sikkert at 10.-klassene kommet opp til skriftlig eksamen, og mest sannsynlig også til en muntlig eksamen. Skriftlig eksamen er lagt til tidsrommet 14. t.o.m. 28. mai. Når det gjelder muntlig eksamen vet vi ikke nøyaktig dato, men mest sannsynlig blir den lagt til uke 24. Skolen vil ikke innvilge fri til ferieformål i eksamensperiodene. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Læreren vår sa idag at departemanget trekker for skolene, og sier det til skolene. (skriftlig) Det er faktisk mulig å ikke komme opp i muntlig, har hørt om folk som har sluppet. Veldig få da, så ikke lurt å basere seg på det Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 dette var 4. gangen vår skole kom opp i matte så du kan nok komme opp i matte flere ganger Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Yes Yes yes! Kom ikke opp i matte Nå er det grandiosa kjøtt og løk og cola til klokken 1, så kommer dommens time Kan bare be om at det ikke blir nynorsk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg kom opp i skriftlig matte i 10.klasse Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er like stor sjanse for å komme opp i matte som det er for å komme opp i engelsk, men mindre sjanse for å komme opp i norsk. Norsk er to dager, og koster dermed mer for kommunen. Det trekkes om fagene, men hvis fylkesmannen vil teste en skole i et fag, har han rett til det. Jeg tror at det var det som skjedde på vår skole nå. Vi fikk en helt ny mattelærer i år, og vi kom opp i matte. Matte var mitt sistevalg, for der er det klin umulig å gjøre det bedre, siden jeg allerede har 6. Jaja, jeg kan jo ikke gjøre noe med det, akkurat... Jeg har vel en ganske sikker eksamen, da. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Skriftlig engelsk, kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hm - 10. kom jeg opp i muntlig KRL og skriftlig matte om eg ikke husker feil. -Jar Endret 18. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 w00t, kom opp i engelsk! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Norsk her. Like greit, bare så synd at det blir to eksamener Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 vi kom opp i matte skriftlig i dag.... har examen på fredag... eg e megasur!! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 YEEEEEEEEEEEEEEEES!! Engelsk! Livet er herlig! Peace out and love to all fellow hw.no geeks Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror det er ca. tilfeldig, sant det med at fylkesmannen kan teste. >Hørtes litt ut på de ulike lærerene at det helst ikke var det samme som årene før, men de viste selvfølgelig ikke. Ble matte, fikk vite det i dag kl. 0900 som sikkert mange andre. (engelsk/Norsk 0100?! ) LOZER Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Men det er vel ikke 100% sikkert at man kommer opp i muntlig?Vi må regne som sikkert at 10.-klassene kommet opp til skriftlig eksamen, og mest sannsynlig også til en muntlig eksamen. Skriftlig eksamen er lagt til tidsrommet 14. t.o.m. 28. mai. Når det gjelder muntlig eksamen vet vi ikke nøyaktig dato, men mest sannsynlig blir den lagt til uke 24. Skolen vil ikke innvilge fri til ferieformål i eksamensperiodene. Vil tro det er ca 99,99% sjangse for at du kommer opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå