Πεισιθάνατος Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har blitt helt hekta på denne skiva. Jeg trodde ikke noe skulle klare å dra meg vekk fra Edguys Hellfire Club, siden jeg har vært i skikkelig Hellfire Club-humør i det siste, men den gang ei. Enigmatic: Calling er den beste skiva fra Pagan's Mind, slik jeg hører det. Den er litt mer aggressiv, vil jeg si - litt raskere og litt mer "uklar" lyd på gitarene. Keyboardene er ikke like dominerende, men de er der og skaper en god balanse. Pagan's Mind-lyden er der, men den er mye bedre. Etter dette albumet har Pagan's Mind gjort ett høyt hopp på bandrangeringslista mi. Skiva er bare helt fantastisk Ka dokker tru? (vennligst ikke svar hvis dere ikke har hørt skiva) Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Enig Ble veldig positivt overrasket når jeg hørte det albumet. De klatret et par posisjoner opp på min like liste Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nok en knallskive fra Pagans. Jeg digger den! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Så den i platebutikken i dag, men var ikke sikker på om jeg skulle kjøpe den eller ikke. Høres ut som om dere anbefaler den hvertfall Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Fekk 5 i vg, kommer nok til å skaffe med det. Edit: Så kjem eg med mine meiningar. Endret 10. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Så den i platebutikken i dag, men var ikke sikker på om jeg skulle kjøpe den eller ikke. Høres ut som om dere anbefaler den hvertfall Så absolutt! Hadde du ikke mulighet til å høre på den, forresten? Fekk 5 i vg, kommer nok til å skaffe med det. Et råd fra min side: ikke alltid stol på avisenes anmeldelser, til tross for at denne skiva er bra! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kjøpte den cd'en når jeg var på konsert med de for et par uker siden nå, signert å greier;) Er en veldig god skive, anbefales alle Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøpte den cd'en når jeg var på konsert med de for et par uker siden nå, signert å greier;) Er en veldig god skive, anbefales alle Signert? Hvor mye skal du ha for den? Skulle gjerne hatt en slik jeg og! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjøpte den i dag!! Genial plate!! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 cden ruler jo, bedre enn celestial entrance som også er veldig bra! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 noen som har link til et konsertprogram for pagans? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 noen som har link til et konsertprogram for pagans? http://www.pagansmind.com/tour.htm Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 dæven så få konserter de hadde da Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 dæven så få konserter de hadde da Ja, det er synd. Får håpe de blir mer aktive nå som de har oppdatert sida og blitt ferdige med albumet Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg er skuffa over meg selv da jeg enda ikke har fått bestilt meg den Men jeg får vel ta et stort platekjøp snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå