Andcatz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei jeg har AMD athlon xp 2500+ 1,83ghz og geforce fx 5600 å jeg har hatt den i 3-4 år no , men no i de siste dagene så hvist jeg spiller feks i 15 min så slår pcen seg av å den begynner å pipe... så jeg må ta av strømmen.. så må jeg vente 10-15 min før jeg kan ta den på! Jeg tror det er cpu'en som blir for varm , men dette har aldri skjedd før...! Eller det er skjerm kortet?? Jeg var inne å skjekket biosen å der var det en setting som her " cpu thermal throttle" å den var på 50%. Jeg HÅPER strerkt noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er nok helt sikkert varme. Har du prøvd å rengjøre vifter og kjøleelementer? Om ikkje, gjør det Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvist det ikke hjelper med rengjøriing av vifter, så høres det ut som et skjerm kort problem. Slår den seg av ellers? Slår den seg av med full load ? Hvist ingen av dem så er det nok skjermkorte som får for lite kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå