Potetfar Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette var noe jeg oppdaget for noen dager siden, men har ikke hatt tid til å spørre før nå. Når jeg hadde Opera oppe på torsdag, ble skjermen blurry. Den virker litt "dratt ned" på en måte, og blir veldig uskarp. Ikke så uskarp at det er noe problem å lese noe på den, men den er ikke noe behagelig å se på. Nå trodde jeg problemet var borte, men når jeg startet LimeWire, fikk jeg samme problemet. Hvis jeg avslutter programmet, blir det skarpt og behagelig igjen, men det er jo ganske kjedelig å måtte avslutte masse programmer for at skjermen skal vise ting sånn det skal vises. Kan dette være fordi jeg kjører VGA og ikke DVI på skjermen? Som sagt, det er en Eizo L550 skjerm, ganske ny. Kjører Win XP og GeForce 6800GT hvis dette er relevant. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 kan ha noe med at du ikke kjører dvi. Trykket på autoadjust knappen på skjermen? Regner med at du kjører 1280 x 1024 på den, alt annet vil jo virke blury. Og kjører du XP kan du jo bruke cleartype.. Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Potetfar! Jeg tror dette er Javas feil! Prøv å sette antialiasing til "programkontrollert", det hjalp meg Oppdatering av Java hjalp ikke... Gå inn på Java på kontrollpanel, og se om det samme skjer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå