co2 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ca midt i filmen så er det en fyr som setter seg ned og får en murvegg til å falle sammen. Bak der så er det en gruppe tyskere, og man får se en spent situasjon der de skriker mot hverandre om å slippe våpnene til. Tyskerne blir til slutt meid ner av en annen gruppe amerikanere som kommer. Tom Sizemore, eller Sergeant Horvath som han heter i filmen, undersøker liket til en tysker som sitter på et bord og dytter ham bak over. Han sier da: "Enough to make you old" Hva mener han med dette? -Som i at man får grå hår i hode? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Nok til at du blir gammel Endret 8. mai 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) BAH! Ikke oversatt din fis Endret 8. mai 2005 av co2 Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hehe, det tenkte eg og. Men husker ikke helt.. Kan det være at det var mat elns der som de kunne ta? Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 det er sikkert fordi tyskerne blir drept først..derfor sier han nok til å bli gammel av! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lenge siden jeg har sett filmen, men utifra det du beskriver tror jeg det er følgende: Traumatiske hendelser har en tendens til å slite på kroppen og hjernen, og gjøre en "eldre". Når han ser den døde tyskeren sliter det såpass på sjelen at han rett og slett føler at han "blir eldre", og at krigen og alt som skjer rundt ham er nok til å suge livet ut av ham, og stjele år fra livet hans. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe den scenen var morsom, men den replikken fekk meg til å gruble ja. Den var ikkje så verst den SteffyBoy. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Steffyboy: Med andre ord, hva "Grå hår i hodet" betyr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Steffyboy: Med andre ord, hva "Grå hår i hodet" betyr. No' sånt no', ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå