Scortech Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nvidia eller Nforce firewall. Er det kun på Nforce4 hk? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei ikke bare, også Nforce3 også. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) nVidia nForce4, nVidia nForce3 250Gb og nVidia nForce3 Ultra støtter nVidia Firewall. Endret 8. mai 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hmm.ok. jeg har Nforce3 Ultra Chipsett. men jeg har ikke peilingen hvordan mann kan enable den firewall. Hvis noen her vet hvor og hvordan mann gjør det så sitter jeg pris på det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hmm.ok. jeg har Nforce3 Ultra Chipsett. men jeg har ikke peilingen hvordan mann kan enable den firewall. Hvis noen her vet hvor og hvordan mann gjør det så sitter jeg pris på det. nForce3 Ultra har også nVidia Firewall, ja. "Guide" her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8483&side=4 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Kjempegreier. takk skal du ha endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå