Gå til innhold

har du hatt sex i fylla?

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg har ikke hatt sex i fylla. Som mange andre her sier så virker det litt "skrytete" dette :p

Men det du sa at du har lidd fordi du har liggi med en som er såkalt mindre pen. Det er rett og slett idiotisk! Det er greit at du ikke liker å ligge med en jente som ikke har dusja det siste året og som f.eks har en svær ekkel vorte på nesa som det gror hår utav og andre usansynlig ekle ting. Jeg tviler på at den stakkars jenta du lå med var sååå stygg at du grøsser nå.

Tenk! Tenk på den stakkars jenta! Dessuten; gjort er gjort og fitte er fitte (det var stygt sagt)

Ozzy Osbourne fortalte dessuten på et interjuv at han pleide å dra bort til nabo kjerringa som var 80 år gammel (?) og ta henne! :!: Jaja... han satt og lo da han fortalte det :p Er sikkert morsomt å sitte å tenke på det etterpå. Det burde du også... da det med et smil og tenke på at hvertfall jenta ble fornøyd osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som spammer: Jævla mongolide tapere. hold det for dere selv er uinteresang lesning, desuten er ting morsomt en gang(omdet er det første gangen) Desuten er det personangrep og utdriting! Håper dere alle får hver deres 10%

Så lenge det ikke gjør vondt elelr du ikke blir syk er det en posetiv ting! Hadde driti i det. Sex er sex! Digg uansett ikke noe å angre på i det hele tatt,

Har hatt det selv, men er jeg drita så kjenner jeg ikke like mye så det kan ta sin tid før klimakset..

Lenke til kommentar

JEg blir drit forbanna av å måtte lese masse fjortiss inlegg i en tråd. Har ingen interesse av å lese masse piss som ikke er morsomt om at dere mobber en andre. det er irriterende. Så kall meg hva du vil og forsøk å drit meg ut...

Lenke til kommentar
JEg blir drit forbanna av å måtte lese masse fjortiss inlegg i en tråd. Har ingen interesse av å lese masse piss som ikke er morsomt om at dere mobber en andre. det er irriterende. Så kall meg hva du vil og forsøk å drit meg ut...

dakar... :roll:

Hvis du blir så vanvittig frustrert av dette så er det vel bedre å rapportere tråden og overlate problemet til en mod fremfor å selv å risikere advarsel for å komme med personangrep. Å kalle folk det du gjorde er mildt sagt veldig stygt, spesielt med tanke på at det faktisk er mennesker som lider av downs syndrom.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig hatt sex i fylla.

En kompis lå i senga attmed. Husker ikke så veldig mye av det, men suksess ble det vel eeeeegentlig ikke.

Dog, er forskjell å ha sex i fylla hvis man komme hjem med f.eks en kjæreste og har vært "ute på livet".

Lenke til kommentar

Hadde min debut da jeg var 16 (og hun var fin, var ilag i 2 år).

Etter det har jeg nok "berget kvoten" min, både av det pene slaget og det mindre pene.

De mindre pene har jeg (heldigvis) kun prøvd meg på i fylla, og tro meg, jeg har angret som fytterakkern dagen derpå. :D

Lenke til kommentar
Dere som spammer: Jævla xxxxxx tapere. hold det for dere selv er uinteresang lesning, desuten er ting morsomt en gang(omdet er det første gangen) Desuten er det personangrep og utdriting! Håper dere alle får hver deres 100%

Fixet :p

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

jeg debuterte i fylla , den "heldige var 10 år eldre en meg (hun var 26) stor som et hus (kødder ikke her vil tippe rundt 90-100 kg :wow: ) og sikker ikke noe spesielt søt , hun var sikker like full som meg ( jeg var dritings :roll: (dvs at jeg hadde drukket 7-8 halvliter og masse heimkok av den typen man renser ting med , og med masse mener jeg over i vertfall 1/2 liter !! ) og jeg stakk dagen der på . passe flau da ja :blush:

fortalte ikke om dette til noen før flere år etter på

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
I går hadde jeg sex og var full for første gang. Jeg er stolt, og føler en sterk trang til å dele dette med dere.

Er det noen av dere som er såååå kule som meg???

ja. Spam.

Spam.

Spam

Spam

Spam

nei så kul er jeg ikke.. Spam.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...