j_j Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 I det siste har maskinen min blitt treg, hardisken jobber hele tiden og ting stopper opp. Det jeg lurer på er hvorfor i H****** jobber hardisken så intenst mens jeg har bare en browser oppe??? var ikke sånn før, til og med musa indikerer at noe er på gang,får den derre sandflaske tingen. Har Norten AntiVirus med oppdatert virus liste og ZoneAlarm Pro når jeg surfer. Mistenker at et eller annet orm/spyware/blabla er på maskinen, laster ned mye ting og tang. Her er hva som kjøres av prosesser. Explorer Zapro ZoneAlarm Navapw32 Msmsgs MSN Messenger Loadqm Stimon Nprotect Norten AntiVirus Mdm Resten er fra windows regner jeg med? Har på følelsen at det som kjøres ikke dukker opp i listen. Er det noen som har en link til et eller annet prog. som kan jeg kan bruke for å sjekke om det er noe skummelt som kjøres i bakgrunnen. jj Lenke til kommentar
runeb Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Ad-Aware: http://www.lavasoft.de/aaw.html En annen ting som kan ha noe å si er om du har aktivert indeksering på diskene dine. Vet ikke helt hvor mye indekseringen bruker av ressurser, men jeg er i alle fall paranoid nok til å ha slått den av. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
j_j Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 03:38, runeb skrev:Ad-Aware:http://www.lavasoft.de/aaw.htmlEn annen ting som kan ha noe å si er om du har aktivert indeksering på diskene dine. Vet ikke helt hvor mye indekseringen bruker av ressurser, men jeg er i alle fall paranoid nok til å ha slått den av. Noen som vet noe mer om dette? Takker, vet ikke helt med den derre indekseringen ,kan ikke ha aktivert den hvis jeg ikke vet hva det er . Hvordan sjekker jeg om den er på? jj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå