el_cash Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg har problemer med å hente mail via ssl på port 995. Dette fungerte tidligere, men nå får jeg bare feilmelding "timed out". Såvidt jeg kan se fra loggen på routeren så skal det ikke være noen problemer der, har disablet antivirus og firewall uten hjelp, og har gått igjennom "network connections" uten å finne noe muffens... Noen som har vært borti noe lignende eller har tips om hva jeg kan sjekke videre, eller hvordan jeg kan feilsøke? edit: heller ikke ftp fungerer, og problemet oppstod likt på to pcer på samme internet connection, hvor de er knyttet sammen med en dlink di-714p+. selv om loggen i routeren ikke viser noe så vil jeg da tro at det er den som er problemet. isp er telenor, så jeg ville vel hørt noe eller sett på driftsmeldinger hvis problemet lå der. har resatt router via software og via reset-hullet (plassert fysisk på routeren) men har fortsatt problemer med ssl, ftp og direkte tilkobling (feks via messenger). noen tips? Endret 8. mai 2005 av el_cash Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 når jeg ser nærmere på problemet så ser jeg at jeg får ingen direkte connections med noe program... noen som har en idé om hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå