espenah Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis min harddisk begynner å kopiere saktere enn 10bmit pr sek bytter jeg harddisk i alle fall... Du kan jo prøve selv. Last ned en fil på 1 GB gjennom explorer og ta tiden den bruker på å kopiere fila fra temp mappa. Du vil nok oppleve at denne prosessen ikke akkurat kjører på "optimal" hastighet. Dog, kan tilfellet være noe helt annet med andre nettlesere. Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 En fil på 1.41 Gb (PoE) lastet eg ned på ca 2,5-3 min. Men å overføre filen fra temp tok nesten 5 min. Eg hadde rektignok noen andre programmer gående i tilleg, men det er faktisk fakta. Har 2x7200rpm i stripe og 3,2ghz Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har desverre endt opp med å laste ned noken fake files.... og noken av desse klarer eg ikkje å slette! Når eg velger slett så får eg opp beskjed om at filen er i bruk og at eg må avslutte programmet som bruker filen før eg sletter den.... MEN INGEN PROGRAMMER BRUKER FILEN!!!!!!! Har to slike filer på dataen nå.. begge på 700 MB! Koss kan eg få sletta di? Har prøvd det meste eg kan komme på... tilogmed gått inn i oppgavebehandling og avslutta alle prosessar utenom dei "livsnødvendige" men sjøl då kjem feilmeldinga opp!! Noken som kan hjelpe???? Lenke til kommentar
sidem Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 start maskina i safe mode så skal du nok få sletta dem Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er jo bare en bug og de er det mange av i slike programmer. Restart programmet og prøv på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå