JonnyHZ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Kom over denne lille krabaten her: Eten M500 og Eten M500 Ser ut som et meget interessant produkt,men str. på skjermen dro intrykket litt ned første gang jeg så den (2.8").På en annen side er den såpass spekket med funksjoner at 2.8" er greit nok.Liten nok til å putte i lomma og stor nok til de fleste oppgaver. Noen som har bekjentskap med denne eller har planer om å kjøpe/teste en av disse? Endret 8. mai 2005 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Modellen ser interesang nok ut den. Så IdeData hadde begynt å legge den ut for forhåndssalg. Men på papiret virker den ganske identisk med Qtek S100 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Samsung S3C 2440 400 MHz Processor qtek kjører intel xcale, er en stor forskjell når det gjelder programmer tror jeg. Minnet er også en del større (telefonen er også litt større) men bortsett fra det har du rett =) Men du nå er jo windows mobile 2005 ute da :/ er jo en stund til de enhetene kommer men nå her jeg nevnt det =) Endret 14. mai 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 400 MHz Processor Qtek s100 kjører 416 Mhz processor :!: Du har sikkert bare rundet det av.... Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er to forskjellige prosessormerker, jeg tror det har litt å si =) (men jeg har ikke god nok peil til å vite hvilke prosessor de lager alle programmene til, jeg vet iallefall at xcale er det lett å få programmer for) Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 S100 har 416 Mhz ja, men enklere å runde av Nå kjenner jeg ikke spesifikt til forskjellene på de to CPU typene, men det er størst andel av xscale CPUer i dag. Og også denne CPU som programmer kompileres for. Samsung sin må derfor være kompatibel med xscale for å kunne kjøre programmer. Vet desverre ikke hvor kompatibel den er, men regner med at den er kompatibel stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå