DanThaMan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei jeg skal kjøpe en data til broren min til ca 5000 kr. Her er det jeg har satt opp. Er det noe dere mener jeg burde bytte ut? Eller er det noen som har noen oppsett til 5000kr som er bedre enn det jeg har satt opp? Kabinett Skjermkort Oppgraderingspakke Harddisk Takker for alle svar! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Joa, ser greit ut, men du har glemt strømforsyning! Ikke kjøp Q-tec PSU, da disse ikke akkurat er kjent for god kvalitet ... En ting jeg ville ha gjort, er at jeg ville ha byttet til dette demobrukte skjermkortet. Dette vil gi MYE bedre ytelse enn det 9600pro-kortet. Demobrukt funker helt fint, og man får akkurat samme garanti som med andre varer. NB! Kortet mangler kabler/drivere, men kabler har du kanskje fra før/trenger ikke/kan kjøpe billig, og drivere kan lastes ned på 10 sec. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vil nok bli OK det, hvis du har en strømforsyning til det kabinettet. Selv ville jeg funnet en rimligere CPU, og heller valgt et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå