haarod Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Etter hva du mener å dømme bør du definere "voksne" litt nærmere Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 her på forumet er vel alle over 18-20 voksne.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hmm, kanskje den nye sangen til shakira feat han andre fyren-la tortura kunne blitt en slager Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 hmm, kanskje den nye sangen til shakira feat han andre fyren-la tortura kunne blitt en slager Hmm, hva heter sangen? *stikke å "kjøpe"* Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Se på bildet og gråt! Vel, er vel ikke Sandra som sier: "ja, og sangen min "i morgen" er årets sommerhit" Sikkert bare journalistene skriver. Sommerhit, ja kommer an til å slå an overalt, men jeg er da selvfølglig ferdig med den sangen! Hørt den rundt 40 ganger! Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Årets sommerhit på dansegulvet: 2 vibez - Always Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Den låta er så kul selv for meg som ikke alltid er veldig glad i dance men her har de virkelig fått til noe skikkelig bra. flere bidrag: Dancing DJs V Roxette - Fading Like A Flower max graham - owner of a lonely heart<-- er stor i england allerede Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hva med daddy yankee-gasolina. heftige rytmer og halvnakne damer som danser Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Daddy Yankee er konge! Den er veldig populær i USA! En annen fet sommerlåt er: Dj mummy vs notch - nuttin no go so - nuttin no go so remix.mp3 Den er ikke ny, men den får frem sommerfeelingen :-) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Daddy Yankee er konge! Den er veldig populær i USA! En annen fet sommerlåt er: Dj mummy vs notch - nuttin no go so - nuttin no go so remix.mp3 Den er ikke ny, men den får frem sommerfeelingen :-) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 United Nations - Out of touch :D høh Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En annen fin "sommerlåt" er: Akon - Getto Den er kanskje ikke så hyggelig, men jeg har mistanke om at den kommer til å bli spilt endel på radio i sommer! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Sanger som jeg håper vil bli hits: System of a Down - B.Y.O.B Mudvayne - Happy? Excrementory Grindfuckers - Ungrind my Heart Sanger jeg er redd for at kommer til å bli hits: Diverse idol-søppel som kopierer andre søppelsanger Diverse R&B-yoyo's som synger om sine bitches og 23" rims Diverse technosøppel som ødelegger gode låter. (jmfr: Groove Coverage - Poison) Og når vi snakker om den såkalte "Akon". Jeg vil så gjerne, så gjerne sodomere han - gjerne med en golfkølle. Måtte han brenne evig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Sanger som jeg håper vil bli hits: System of a Down - B.Y.O.B Mudvayne - Happy? Excrementory Grindfuckers - Ungrind my Heart Støttes.... Særlig med tanke på at om sommeren kommer jeg muligens faktisk til å høre på radio da det blir musikkkilden på jobb. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Poker Pets - Lovin You og Sunloverz - Shining song Det er to fete house-låter som svinger bra. En låt som kanskje ikke blir noen sommerhit 2005 siden den er noen år gammel, men som (etter min mening) er sinnsykt deilig å høre på om sommeren er: Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix). Den er kanskje for de litt mer interesserte, men er allikevel en stor klassiker. Endret 15. juni 2005 av WonderBjarne Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 "Og når vi snakker om den såkalte "Akon". Jeg vil så gjerne, så gjerne sodomere han - gjerne med en golfkølle. Måtte han brenne evig." Fin type han da, det er vel landeplagen: Lonley du sikter til... Den kommer du definitivt til å høre i sommer! Så det er bare å glede seg, eller grue seg i ditt tilfelle! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, den sangen er noe av de mest grusomme jeg noensinne har hørt. Heldigvis har jeg dimmitert og svisj/MTV/ZTV er ikke lenger noe som konstant går i bakgrunnen. Og nei, jeg hører heller ikke på radio. Den gemene hop har så ufattelig dårlig musikksmak. Takk Gud for 450+ skiver og 35000+ mp3's med kvalitet. ;--PppP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg