Gå til innhold

Post årets sommerhiter 2005!

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på bildet og gråt! :p

Vel, er vel ikke Sandra som sier: "ja, og sangen min "i morgen" er årets sommerhit"

Sikkert bare journalistene skriver.

Sommerhit, ja kommer an til å slå an overalt, men jeg er da selvfølglig ferdig med den sangen! Hørt den rundt 40 ganger!

Lenke til kommentar

Den låta er så kul selv for meg som ikke alltid er veldig glad i dance men her har de virkelig fått til noe skikkelig bra.

flere bidrag:

Dancing DJs V Roxette - Fading Like A Flower

max graham - owner of a lonely heart<-- er stor i england allerede

Lenke til kommentar

Daddy Yankee er konge! Den er veldig populær i USA!

En annen fet sommerlåt er: Dj mummy vs notch - nuttin no go so - nuttin no go so remix.mp3

Den er ikke ny, men den får frem sommerfeelingen :-)

Lenke til kommentar

Sanger som jeg håper vil bli hits:

System of a Down - B.Y.O.B

Mudvayne - Happy?

Excrementory Grindfuckers - Ungrind my Heart

Sanger jeg er redd for at kommer til å bli hits:

Diverse idol-søppel som kopierer andre søppelsanger

Diverse R&B-yoyo's som synger om sine bitches og 23" rims

Diverse technosøppel som ødelegger gode låter. (jmfr: Groove Coverage - Poison)

Og når vi snakker om den såkalte "Akon". Jeg vil så gjerne, så gjerne sodomere han - gjerne med en golfkølle. Måtte han brenne evig.

Lenke til kommentar
Sanger som jeg håper vil bli hits:

System of a Down - B.Y.O.B

Mudvayne - Happy?

Excrementory Grindfuckers - Ungrind my Heart

Støttes.... Særlig med tanke på at om sommeren kommer jeg muligens faktisk til å høre på radio da det blir musikkkilden på jobb.

Lenke til kommentar

Poker Pets - Lovin You

og

Sunloverz - Shining song

Det er to fete house-låter som svinger bra.

En låt som kanskje ikke blir noen sommerhit 2005 siden den er noen år gammel, men som (etter min mening) er sinnsykt deilig å høre på om sommeren er: Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix). Den er kanskje for de litt mer interesserte, men er allikevel en stor klassiker.

Endret av WonderBjarne
Lenke til kommentar

"Og når vi snakker om den såkalte "Akon". Jeg vil så gjerne, så gjerne sodomere han - gjerne med en golfkølle. Måtte han brenne evig."

Fin type han da, det er vel landeplagen: Lonley du sikter til... Den kommer du definitivt til å høre i sommer! Så det er bare å glede seg, eller grue seg i ditt tilfelle! :dribble:

Lenke til kommentar

Ja, den sangen er noe av de mest grusomme jeg noensinne har hørt. Heldigvis har jeg dimmitert og svisj/MTV/ZTV er ikke lenger noe som konstant går i bakgrunnen. Og nei, jeg hører heller ikke på radio. Den gemene hop har så ufattelig dårlig musikksmak.

Takk Gud for 450+ skiver og 35000+ mp3's med kvalitet. ;--PppP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...