fxwz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Synes at vi kan ha en tråd med sanger som kommer til å slå an akkurat denne sommeren! Kom gjerne med mange forslag da! Og spar oss for de evergreen sangene fra postgirobygget, de vet alle av! Sånn som i fjor så hadde vi iallefall disse: Dragostea din tei, Despre Tine og Standing Tall Endret 22. mai 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 den nye Idolvinnerlåta for sure! Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nice topic. Må de vere fra i år, eller kan de vere "generelle" sommersanger? -Apollo 440 - Make My Dreams Come True Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Schnappi - Das kleine crocodille Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Tror nok at disse kan ligge an til å bli spillt endel i sommer: Ravi & DJ Løv - E-ore Infernal - From Paris To Berlin WigWam - In My Dreams( Hvis de vinner MGP så! ) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Joruns Stiansen - This is The Night! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Nice topic. Må de vere fra i år, eller kan de vere "generelle" sommersanger? -Apollo 440 - Make My Dreams Come True Vel, tenker vel på årets schlagere! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje Cristian Walz - Wonderchild. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Turbonegro - All My Friends Are Dead Årets beste sang hittil! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Infernal - From Paris To Berlin & Armand van Helden - My My My Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 WigWam - In My Dreams( Hvis de vinner MGP så! ) De vant ikke, men det tror jeg ikke har noe å si. Den låta sitter som et skudd hos det norske folk, og i utlandet også, allerede. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kanskje Cristian Walz - Wonderchild. vil tippe den jeg også!den kommer vel ut i en eller annen form for hurtig remix snart, kanskje den allerede har det også jeg liker i vartfall den sangen, og kan godt tenke emg den som en sommerhit. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Kanskje Cristian Walz - Wonderchild. vil tippe den jeg også!den kommer vel ut i en eller annen form for hurtig remix snart, kanskje den allerede har det også jeg liker i vartfall den sangen, og kan godt tenke emg den som en sommerhit. Den sangen har jeg jaggu hatt siden jul. Har fprøvrig skaffet meg en remix. Kunne vel vært bedre, men krever muligens tillvenning, ellers så kan vi håpe på en ny og knall-remix da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 WigWam - In My Dreams Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 mine tips om de kommer til norge da:' Ridgewalkers-Find Eric Prydz & Steve Angello-Eric Prydz & Steve Angello, kommer ikke itl å bli like stort som den forrige men den er kul fordet. 2 Vibez - Always! (Be Mine)<- min fav dance låt fortia Jet Set-In The Name Of Love, tror folk er glad i nye mixer av klassikere DJ Tatana Feat Pee-All that I Feel (DJ Shog Rmx) tviler men er helt forelsket i låta Milk & Sugar-What is Love? blir det gjennombruddet dems? Go Down-The House Keepers, vær så snill!!! plis bli en hit, vanskeligere å finne en mer fengende låt enn det der Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor kan ikke dere poste nye låter som er på vei til å bli sluppet ut på det norske markedet som dere tror vil slå ann, istedenfor det overstånde tullet? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Audislave - Out of Exile Vet ikke hvilken låt som blir hit, men albumet kommer nok på topp 40! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Klassikere blandt sommerlåter er jo Postgirobygget. Spesielt disse sangene: -Idyll -Lei av å bli lurt -Sommer på jorda -Engel fra helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg