jokkakim Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 bor i veldre som er ved brumunddal som er ved hamar og moelv. finfint sted ! finfint der ja Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Bor i Narvik, jeg. Trives godt. Fint miljø, selv om kretsene av folk på min alder er veldig innesluttet og kan være litt vanskelige å komme inn i, så ordner det seg med tiden. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) bor i Hordaland/kvam herad/kommune/norheimsund/skipadalen og digger denne plassen, dritgode venner, mangen fjell å gå på, fine bade "strender", mangen fine damer , lite salt i sjøen (nesten brakk vann) fine veier osv...godt miljø men et minus er at her kaller de 600/128 breiband her er reklame for nettet her:"er du lei av at internett sida di bruker lang tid på å laste ned?" :!: jeg mener at viss du bruker det så blir du hvertfall lei! hehe , de tenker nok på internettsidene som var før, som hadde litt minde KB på hver side, så nå burde du lansert minst 2048/512. Endret 15. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 Ørsta... Tja, fin plass, flott natur og rånarar i massevis. Ganske bra det. Skadar ikkje at verdens finaste russ bur i nabobygda Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Bur i Ulsteinvik. Kjempebra plass det ja Som Prebo sa får vi bowlingbane Yess. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Bergen, Eidsvågsneset er mitt himmel på jord det om dagene (Ikke så lenge sia jeg flytta hjemmefra så..) Jeg trives helt greitt i Bergen jeg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg trives de fleste plasser ,men her er noen kriterier jeg synes er viktig: 1) Minst 1 rom med GOD lydisolering. 2) Skal helst være ganske stort. 7x4meter passer meg ypperlig 3) Rommet skal ha mørke farger. Mørkeblå ,grå eller svart 4) Det skal gå ann å sette inn spikere i veggen.. 5) Må ha vedskjul hvor det er mulig å snekre høytalere For tiden bor jeg på hjemmekinoen min ,men om ikke så lenge så kommer nok jeg til å bo rundt over hele verden =) Endret 20. mai 2005 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå