Gå til innhold

Liker du plassen der du bor?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oslo! Hater ALLE i HELE byen!/Men MÅ elske pakkis-sjappene^_^)

*Savne midt-troms*

Du fortjener ikke å bo i Oslo når du sier sånn..møkkamann :p

Hvorfor? Greit at det erpå kanten av han sier pakkis, men det er jo noe man må elske. Hvem hadde klart seg uten 4 kebab i uka?

Var ikke pakkis jeg reagerte på, men at han hatet Oslo. Da fortjener han ikke å nyte kebaben vår :p

Drammen som har digg kebab da :p

 

Snappys :love:

Kjenner eieren, så du kan gjette hvem som får gratis kebab der :)

Lenke til kommentar
Oslo! Hater ALLE i HELE byen!/Men MÅ elske pakkis-sjappene^_^)

*Savne midt-troms*

Du fortjener ikke å bo i Oslo når du sier sånn..møkkamann :p

Hvorfor? Greit at det erpå kanten av han sier pakkis, men det er jo noe man må elske. Hvem hadde klart seg uten 4 kebab i uka?

Var ikke pakkis jeg reagerte på, men at han hatet Oslo. Da fortjener han ikke å nyte kebaben vår :p

Jeg mente liksom Kat under disken..

 

 

Anyway, Utlendings-sjappene da?

Lenke til kommentar

Jeg bor i Arctanderbyen (Oslo øst (gamlebyen)). Kjempeflott sted, men det kunne godt ha vært en skikkelig dagligvareforetning i nabolaget. Det blir litt langt til Manglerudsenteret, som forøvrig trolig er norges styggeste kjøpesenter, og det er ukult å gå/busse hjem fra f.eks Grønland med masse bæreposer. Eller kanskje jeg er for slapp...?

 

Har også bodd på Halsnøy like ved Stord (sør for Bergen (vest for Oslo)) i et år, og det var veldig, veldig fint. Riktignok hadde jeg i begynnelsen litt problemer med å sove fordi det var FOR stille om natten (og jeg vil med dette sende en takk til alle som kjører bil og NSBs vedlikeholdsanlegg i Lodalen, for å ha gitt meg problemer med å sove uten bakgrunnstøy).

 

Har også bodd litt rundt om i Follo (Ski og Langhus), og det er også veldig bra steder.

 

Edit: Etter å ha tenkt meg om, kom jeg på at Langhus faktisk er litt krise...

(samt rettet tegnsetting ol.)

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...