Shikaru Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Rælingen på stormyra. er masse skog her Liker meg godt her ja ^^ bor i hus btw. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 oslo øst, liker plassen men kunne godt fjerna noen av de andre som bor rundt i området Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Liker meg sann passe her i Ulsteinvik! Nå får vi bowlingbane da, det blir toppers Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Oslo! Hater ALLE i HELE byen!/Men MÅ elske pakkis-sjappene^_^)*Savne midt-troms* Du fortjener ikke å bo i Oslo når du sier sånn..møkkamann Hvorfor? Greit at det erpå kanten av han sier pakkis, men det er jo noe man må elske. Hvem hadde klart seg uten 4 kebab i uka? Var ikke pakkis jeg reagerte på, men at han hatet Oslo. Da fortjener han ikke å nyte kebaben vår Drammen som har digg kebab da Snappys Kjenner eieren, så du kan gjette hvem som får gratis kebab der Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Horten!! Pent sted men ikke akkurat setdet med flest LAN-partys på seg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bor på Sola (ikke planeten ), like utenfor Stavanger, og trives kjemegodt. Sola er hverken by eller bondeland, midt i mellom liksom. Utrolig grei og fin plass å bo, mener jeg hvertfall Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bor på Sola (ikke planeten ) Huh? Hvorfor ikke det? Det er jo varmt og koslig der da! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Sola er en stjerne, ikke en planet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Når blei sola en planet? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 namsos, helt ok plass men ikke det helt store., Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Når blei sola en planet? Sorry da Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Når blei sola en planet? Når Gnomenz flyttet dit :!: Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Trondheim er en konge by Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bor i Tromsø, Norges beste utelivsby! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bergen er en fin by ja. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Bodø er en kjip by. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Trondheim > Sverresborg Flott sted, god utsikt, naboer med en viss inntekt, lite trafikk, aldri noe bråk. Terningkast: 5 Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 bor i veldre som er ved brumunddal som er ved hamar og moelv. finfint sted ! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2005 Oslo! Hater ALLE i HELE byen!/Men MÅ elske pakkis-sjappene^_^)*Savne midt-troms* Du fortjener ikke å bo i Oslo når du sier sånn..møkkamann Hvorfor? Greit at det erpå kanten av han sier pakkis, men det er jo noe man må elske. Hvem hadde klart seg uten 4 kebab i uka? Var ikke pakkis jeg reagerte på, men at han hatet Oslo. Da fortjener han ikke å nyte kebaben vår Jeg mente liksom Kat under disken.. Anyway, Utlendings-sjappene da? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 15. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Jeg bor i Arctanderbyen (Oslo øst (gamlebyen)). Kjempeflott sted, men det kunne godt ha vært en skikkelig dagligvareforetning i nabolaget. Det blir litt langt til Manglerudsenteret, som forøvrig trolig er norges styggeste kjøpesenter, og det er ukult å gå/busse hjem fra f.eks Grønland med masse bæreposer. Eller kanskje jeg er for slapp...? Har også bodd på Halsnøy like ved Stord (sør for Bergen (vest for Oslo)) i et år, og det var veldig, veldig fint. Riktignok hadde jeg i begynnelsen litt problemer med å sove fordi det var FOR stille om natten (og jeg vil med dette sende en takk til alle som kjører bil og NSBs vedlikeholdsanlegg i Lodalen, for å ha gitt meg problemer med å sove uten bakgrunnstøy). Har også bodd litt rundt om i Follo (Ski og Langhus), og det er også veldig bra steder. Edit: Etter å ha tenkt meg om, kom jeg på at Langhus faktisk er litt krise... (samt rettet tegnsetting ol.) Endret 15. mai 2005 av Roy Harder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå