Andyax Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Bor på Gjøvik jeg. Grei plass egentlig. Tror vi har østnorges største kjøpesenter.... Du mener CC? Tror nok ikke det er den største nei. I akershus finner du en del. Blandt annet i Sandvika. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har hørt at CC er det største i øst-Norge fra Akershus til Trondheim. Det er noen større på Vestlandet, tror jeg. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Men alle vet at Kvadrat (populært kalt Kubikk) er norges største, så der sluttet den diskusjonen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Men alle vet at Kvadrat (populært kalt Kubikk) er norges største, så der sluttet den diskusjonen. Jupp, Kvadrat er Norges største kjøpesenter etterfulgt av sørlandssenteret. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Bor i en liten guffne plass kalt Moelv. Ca. 20-30min sør for Lillehammer.Menst tragiske plassen jeg har bodd på (flytta 8-9 ganger) Haha, har vært der en del i forbindelse med jobben jeg hadde før, kan ikke si det tok helt av. Mye rånere, og ellers generelt kjedlig var vel sluttkonklusjonen. Husker dog at jeg og en til gikk i inn i feil blokk i sentrum, og endte opp midt i et eldresenter. Kom oss relativt fort ut derfra.. Bor på Gjøvik jeg. Grei plass egentlig. Tror vi har østnorges største kjøpesenter.... Hvor på Gjøvik da..? Studerer du..? Forøvrig, så er CC Martn det største kjøpesenteret mellom Oslo og Trondheim. Du mener CC? tongue.gif Tror nok ikke det er den største nei. I akershus finner du en del. Blandt annet i Sandvika. Se over. Endret 10. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Calm Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Bor på Majorstua i Oslo. Digger denne delen av byen!! Endret 11. mai 2005 av Calm Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland. En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge. FY med deg! Trondheim. kunne kanskje tenkt meg å fløtte til spania, tho. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Bor i Indre Østfold. Nærmere bestemt, Knapstad. Nei, jeg er ikke fornøyd med å bo her. Jeg håper på å dø dø vær natt, så jeg slepper å høre raggerene og bondebertene. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland. En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge. Trondheim! NORDNORGE??????????????????????????? Hva er det som feiler i hue på enkelte kann dere ikke noe om norge ??? For det første så er det i SØR trøndelag Det er veldig langt unna Nordnorge ! selv harjeg bodd i nordnorge i Brønnøysund. det likte jeg ikke Opprinnelig er jeg Nord trønder bodde på en liten plass i nærøy som hette Abelvær, der var det morsomt ingen purk nå bor jeg i grimstad som forsåvidt er greit bortsett fra den kvalme dansklignende Dialekten ÆSJ Jeg tror jeg spyr fytte rakkern prøver du å snakke sånn spyr du Jeg bodde i brønnøysund i 3 år uten å legge bort trønderen min , Det har jeg enda ikke gjort heller å kommer ikke til å gjøre det !(bytter den ikke ut med grimstad dialekten i allefall) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 bor i bodø, liker meg ikke noe serlig her, vi har telenor, det suger, pappa jobber rett bak huset vårt, han jobber på telenor... bilde av bodø politistasjon med pelle foran: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland. En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge. Trondheim! NORDNORGE??????????????????????????? Hva er det som feiler i hue på enkelte kann dere ikke noe om norge ??? For det første så er det i SØR trøndelag Det er veldig langt unna Nordnorge ! selv harjeg bodd i nordnorge i Brønnøysund. det likte jeg ikke Opprinnelig er jeg Nord trønder bodde på en liten plass i nærøy som hette Abelvær, der var det morsomt ingen purk nå bor jeg i grimstad som forsåvidt er greit bortsett fra den kvalme dansklignende Dialekten ÆSJ Jeg tror jeg spyr fytte rakkern prøver du å snakke sånn spyr du Jeg bodde i brønnøysund i 3 år uten å legge bort trønderen min , Det har jeg enda ikke gjort heller å kommer ikke til å gjøre det !(bytter den ikke ut med grimstad dialekten i allefall) Det er mitt synspunkt, og ved å dra opp en debatt om det her oppnår du ingen ting. Jeg er fast i min tro og sikker i min sak. Sørlandsfolk snakker forresten kjempetøffe dialekter. (tenk Jorun i idol, fy fader så rå dialekt) Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 I korte trekk nei jeg bor på nordstrand Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Bor på Byåsen i Trondheim, liker godt å bo der. Stille og fredelig om kveldene/natta, godt å sove da Men når sommerferien flytter jeg til et sted som heter Kattem. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Bor på Gjøvik jeg. Grei plass egentlig. Tror vi har østnorges største kjøpesenter.... Hvor på Gjøvik da..? Studerer du..? Bor i Bybrua, utenfor Gjøvik, og litt i Hunndalen. Studerer ikke nei, skal begynne på Videregående nå... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Bor nå på spillum i namsos, N-Trøndelag, fin plass å bo men kunne tenkt meg å flytte ja! Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Inderøy i NT er den beste plassen i verden Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Blokk på Oslo-øst. Kompisene mine har begynt med hasj, og noen med kokain. Masse aggresive utlendinger(ungdommer, foreldra er OK..)..Politiet er hele tiden på senteret for å forvise oss(ungdommer) fordi gamle damer blir redde. Kan ikke si at jeg liker denne plassen. Lenke til kommentar
oggyboggy Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 bor på det beste stelle i væla! NAMNÅ! yes da! der er det fint der:P men sure naboer må en ha;) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Bor på Askøy utenfor Bergen, helt optimalt spør du meg. Litt "ute på landet", men samtidig 10 min fra Bergen sentrum. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Bor på Tranby, utenfor drammen. Helt greit, vi har norges lengste handlegate... noe mer er det vel strengt tatt ikke Liker meg men fornyelse gleder alltid. kunne godt ha bodd ett annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå