Gå til innhold

Liker du plassen der du bor?


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor i en liten guffne plass kalt Moelv. Ca. 20-30min sør for Lillehammer.

Menst tragiske plassen jeg har bodd på (flytta 8-9 ganger)

Haha, har vært der en del i forbindelse med jobben jeg hadde før, kan ikke si det tok helt av. Mye rånere, og ellers generelt kjedlig var vel sluttkonklusjonen. Husker dog at jeg og en til gikk i inn i feil blokk i sentrum, og endte opp midt i et eldresenter. Kom oss relativt fort ut derfra.. :p

 

Bor på Gjøvik jeg. Grei plass egentlig. Tror vi har østnorges største kjøpesenter....

Hvor på Gjøvik da..? Studerer du..?

 

Forøvrig, så er CC Martn det største kjøpesenteret mellom Oslo og Trondheim.

 

Du mener CC? tongue.gif Tror nok ikke det er den største nei. I akershus finner du en del. Blandt annet i Sandvika.

Se over.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland.

 

En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge.

FY med deg!

 

Trondheim. kunne kanskje tenkt meg å fløtte til spania, tho.

Lenke til kommentar
Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland.

 

En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge.

Trondheim! NORDNORGE???????????????????????????

 

Hva er det som feiler i hue på enkelte kann dere ikke noe om norge ???

 

 

For det første så er det i SØR trøndelag Det er veldig langt unna Nordnorge !

 

selv harjeg bodd i nordnorge i Brønnøysund. det likte jeg ikke

 

Opprinnelig er jeg Nord trønder bodde på en liten plass i nærøy som hette Abelvær, der var det morsomt ingen purk :cool:

 

 

nå bor jeg i grimstad som forsåvidt er greit bortsett fra den kvalme dansklignende Dialekten ÆSJ :thumbdown::thumbdown:

 

 

Jeg tror jeg spyr fytte rakkern prøver du å snakke sånn spyr du

 

Jeg bodde i brønnøysund i 3 år uten å legge bort trønderen min , Det har jeg enda ikke gjort heller å kommer ikke til å gjøre det !(bytter den ikke ut med grimstad dialekten i allefall)

Lenke til kommentar
Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland.

 

En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge.

Trondheim! NORDNORGE???????????????????????????

 

Hva er det som feiler i hue på enkelte kann dere ikke noe om norge ???

 

 

For det første så er det i SØR trøndelag Det er veldig langt unna Nordnorge !

 

selv harjeg bodd i nordnorge i Brønnøysund. det likte jeg ikke

 

Opprinnelig er jeg Nord trønder bodde på en liten plass i nærøy som hette Abelvær, der var det morsomt ingen purk :cool:

 

 

nå bor jeg i grimstad som forsåvidt er greit bortsett fra den kvalme dansklignende Dialekten ÆSJ :thumbdown::thumbdown:

 

 

Jeg tror jeg spyr fytte rakkern prøver du å snakke sånn spyr du

 

Jeg bodde i brønnøysund i 3 år uten å legge bort trønderen min , Det har jeg enda ikke gjort heller å kommer ikke til å gjøre det !(bytter den ikke ut med grimstad dialekten i allefall)

Det er mitt synspunkt, og ved å dra opp en debatt om det her oppnår du ingen ting. Jeg er fast i min tro og sikker i min sak. Sørlandsfolk snakker forresten kjempetøffe dialekter. (tenk Jorun i idol, fy fader så rå dialekt)

Lenke til kommentar

Blokk på Oslo-øst.

Kompisene mine har begynt med hasj, og noen med kokain. Masse aggresive utlendinger(ungdommer, foreldra er OK..)..Politiet er hele tiden på senteret for å forvise oss(ungdommer) fordi gamle damer blir redde.

 

Kan ikke si at jeg liker denne plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...