Chasseur Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hamar her. Greit nok sted i seg selv. Bortsett fra et mistenkelig høyt anntall idoiter og CS tapere, så er det fint her. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor på Vigrestad, er egentlig et ganske fint sted. Men lite tilbud til unge, ihvertfall som intresserer meg. I helgene er det eneste tilbudet på misjonshuset. De som ikke går der drikker eller sitter hjemme... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 bor foreløpig i farsund gleder meg til jeg flytter til hjembyen mandal mandal er ikke for stor å samtidig ikke en liten bondeplass... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Oslo er sikkert bra, men Lambertseter er skikkelig ræva Hva er galt med Lamberseter? Har bodd der hele livet mitt jeg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Skjeberg/Sarpsborg/Østfold, Bedre sted finner du ikke, nesten ikke politi, det er nesten ute på landet, så man bare kjører med crossere og all skit på veien, kort vei til sweden, en kjapp moppe tur på 20-30min. Men det er ikke mange damer da Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) . Endret 19. oktober 2010 av raffegutten Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bør i et av de bedre strøkene i trondheim, og liker meg meget godt her. Der jeg bor er jeg godt isolert fra de belastede områdene i byen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Oslo er sikkert bra, men Lambertseter er skikkelig ræva Hva er galt med Lamberseter? Har bodd der hele livet mitt jeg Jeg vet det. Vi gikk på samme skole. Lambertseter er så stygt. Ræva forhold på nesten alt. Skolen er egentelig ganske bra. Men så er det alltid masse teite folk, og stygge borettslag som lager kvalme. Dessuten er det bare en lokal kebabsjappe Men dere er heldige som bor/bodde nærme. edit: Dessuten er det lite med bra damer her edit: *neinei, kan ikke disse din brors valg av damer.* edit: Huff og huff så mange jeg bruker Endret 9. mai 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Røros er stink. Ingenting å finne på her! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hjørungavåg. Noen hørt om det før (Nær Hareid) Endret 9. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
knert Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hjørungavåg. Noen hørt om det før (Nær Hareid) hvor er hareid da? jeg har ikke hørt om noen av de plassene jeg. tror jeg er dårlig på norsk geografi Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Aldri hørt om stedet jeg heller. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 dere er ikke så dårlige på geografi som dere tror hvisrt dere ikke vet hvor hareid er det er nær ålesund. hvist dere vet hvor det er da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Ålesund? HÆ?! Neida. Fint i Hareid? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Jevnaker Overlegent sted. hehe Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Ålesund? HÆ?! Neida. Fint i Hareid? 1000 innbyggere i hjørungavåg 5000 i hareid. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor i Fana utenfor Bergen. - 20min fra Sentrum (1t med buss :thumbdown) - 10 min fra sjøen (5min på sykkel , båt er en Nødvendighet!) - Flotte mennesker Kunne ramset opp masse her nå, Fana er konge! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Hvor fint et sted er måles ikke i innbyggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå