Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Oslo.Liker meg, men vil gjerne prøve å bo et annet sted.. Litt på landet.. Du kødder? Flytte ut på landet? Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Bor i Tromsø, digger det Endret 8. mai 2005 av EskildO Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Oslo.Liker meg, men vil gjerne prøve å bo et annet sted.. Litt på landet.. Du kødder? Flytte ut på landet? It's that's alloweds??! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Gi meg en traktor og firehjuling så flytter jeg på flekken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Gud inglisj! Bønes er vel ok. Bedre enn Fyllingsdalen, og det meste av Bergen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor for tiden i Trondheim hvor jeg studerer. Byer er fæle. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Er fra en liten by som heter Sortland.. Ganske greit der egentlig. Men akkurat nå går jeg skole på en drittplass som heter Lødingen, ca 1 time unna Sortland. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor i Asker og hater dette jævla stedet. Er så mange idioter og overlegne tullinger at det ikke er måte på. Også uendelige folk som misbruker penger til deee grader. Liker ingen og ingenting her! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Sortland. En grei plass, litt lite å gjøre, men man har det ikke mer morro en den morra man lager selv (eller.noe slikt). Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) vågsbygd, kristiansand. ganske ok sted egentlig. selv om det er noen wannabe's/fjortisser i nærområdet. Men om sommeren er det knall her. ut i båten og skjekke damer under quarten Endret 9. mai 2005 av andesam Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor på Laksevåg, 10min unna med buss fra Bergen sentrum. Trives her, men kommer ikke til å bo her i all evighet. Jeg flytter dit det passer seg. Jeg er oppvokst litt utenfor byen (Os kommune). Har vurdert å flytte til Trondheim for studier og en eks, men det er temmelig uaktuelt nå. Kanskje jeg en dag flytter til Hønsefoss? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Bor i en liten guffne plass kalt Moelv. Ca. 20-30min sør for Lillehammer. Menst tragiske plassen jeg har bodd på (flytta 8-9 ganger) Så kjapt jeg er ferdig med lærlingplassen blir det nok Oslo på meg. Eller noe større, tenker da på utlandet. NY Endret 9. mai 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Oslo! Hater ALLE i HELE byen!/Men MÅ elske pakkis-sjappene^_^) *Savne midt-troms* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor to steder, et sted med pappa og et sted med mamma. Nesodden (Hellvik): Greit nok å bo der, på landet men samtidig sentralt. Oslo (Holmlia): Greit nok det også, men vil gjerne bo litt lengre inn i hjertet av Oslo. Ikke vestkant, men sentral østkant. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor i Bærum, på Bærums Verk for de som vet hvor det er. Jeg liker området, det er kort vei inn til byen, men allikevel er det litt utenfor allfarsvei. Det er ikke så mye kriminalitet her oppe, de fleste holder seg nærmere Oslo. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Holmlia Mye bedre enn det de fleste sannsynligvis tror, men ikkeno for hippier som ikke er motesauer og listepopdiggere Masse unger som bråker på lekeplassen til 12 om natta Skal flytte med en gang jeg kan OG! Ikke no galt i at det er masse utlendinger her! Det er bare hyggelig og kulturutvidende Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Enig med deg Hippie-Erlend. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor på Holmlia du også? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor på Holmlia du også? Faren min bor der, så jeg er der annenhver helg ++. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 9. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2005 Bor på Gjøvik jeg. Grei plass egentlig. Tror vi har østnorges største kjøpesenter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå