Gå til innhold

Liker du plassen der du bor?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor på Laksevåg, 10min unna med buss fra Bergen sentrum. Trives her, men kommer ikke til å bo her i all evighet. Jeg flytter dit det passer seg. Jeg er oppvokst litt utenfor byen (Os kommune). Har vurdert å flytte til Trondheim for studier og en eks, men det er temmelig uaktuelt nå. Kanskje jeg en dag flytter til Hønsefoss? :ohmy:

Lenke til kommentar

Bor i en liten guffne plass kalt Moelv. Ca. 20-30min sør for Lillehammer.

Menst tragiske plassen jeg har bodd på (flytta 8-9 ganger) Så kjapt jeg er ferdig med lærlingplassen blir det nok Oslo på meg. Eller noe større, tenker da på utlandet.

NY :cool:

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Bor to steder, et sted med pappa og et sted med mamma.

Nesodden (Hellvik): Greit nok å bo der, på landet men samtidig sentralt.

Oslo (Holmlia): Greit nok det også, men vil gjerne bo litt lengre inn i hjertet av Oslo. Ikke vestkant, men sentral østkant. :)

Lenke til kommentar

Bor i Bærum, på Bærums Verk for de som vet hvor det er. Jeg liker området, det er kort vei inn til byen, men allikevel er det litt utenfor allfarsvei. Det er ikke så mye kriminalitet her oppe, de fleste holder seg nærmere Oslo.

Lenke til kommentar

Holmlia :w00t:

Mye bedre enn det de fleste sannsynligvis tror, men ikkeno for hippier som ikke er motesauer og listepopdiggere :hrm:

Masse unger som bråker på lekeplassen til 12 om natta :ermm:

Skal flytte med en gang jeg kan

OG! Ikke no galt i at det er masse utlendinger her! Det er bare hyggelig og kulturutvidende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...