GBD Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 bor på Hommersåk i Sandnes kommune. selv om plassen populært blir kalt "The Drug-capitol of Rogaland" så trives jeg veldig godt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor i Fredrikstad. En del sier at det er en pen by, men det stemmer i hovedsak ikke. Allikevel kunne jeg ikke tenkt meg å bo noe annet sted (i hvert fall i øyeblikket). Kort vei til byen, kort vei til sjøen, relativt kort til Oslo, og ikke minst kun et par minutters gåtur til mine beste venner. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor opprinnelig i Oslo, men har det siste året bodd i York. Har på den tiden funnet ut at Norge er absolutt det beste stedet det er mulig å bo. Vi har alt vi trenger og enda litt til. Gleder meg til å komme hjem i slutten av juni Oslo er sikkert bra, men Lambertseter er skikkelig ræva Så ontopic; nei, jeg liker ikke plassen jeg bor på Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tromsø by i nord. Ganske hyggelig plass og location akuratt der jeg bor, men byen som er ganske hyggelig, kan også bli meget kjedelig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor på Bønes i Bergen Me likes Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor hos muttern i Tromsø.. Beste å fredligste plassen i verden Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg bor på en gård i Sauda, Rogaland. Er en fin plass å bo, men det er dårlig nett her =/ (Telenor sin 2 Mbit linje som mest) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor selv i Sandnes. Noen skal ha det til å være en bondeby, men det er den slettes ikke. Fin plass å bo på når jeg tenker meg om. Ligger like i nærheten av Stavanger og ikke så altfor langt borte fra sørlandet Vest for Stavanger og Sandnes finner vi et titals strender hvor folk holder til om sommeren. Samtidig som vi har strender, har vi også flott natur og fine turplasser som Dalsnuten og Li-Fjell hvor man får utsikt til både Stavanger, Sandnes og alle de flotte kystplassene vest for disse "stor"-byene. Men likevel vil jeg bort herfra Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Selv bor jeg på Gjøvik, der jeg bor i en knall leilighet og studerer litt av og til. Trives igrunn knall her. Vokst opp på en liten plass, så en småby (30.000 mennesker) passer meg fint. Grei avstand til Oslo, Sverige, osv, samt hjem (4,5 timer). Kan anbefales. Skal dit neste år. Nice. Studere..? (evt hva) Folkehøyskole, så jeg kan vel si at jeg skal studere musikk, selv om det ikke blir så mange eksamner ut av det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor på oslo-vest. I en enebolig. liker meg godt her jeg. (bor forsatt hjemme) Jaha? Hvor bor du? For min egen del bor jeg i Oslo, og er storfornøyd. Ville aldri bodd noe annet sted, som mange sier når de flytter inn til tigerstaden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Folkehøyskole, så jeg kan vel si at jeg skal studere musikk, selv om det ikke blir så mange eksamner ut av det. Hvor ligger folkehøyskolen i Gjøvik..? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg bor på en forbanna øde plass med max 5 hus på en avstand på 2 mil! Er også avhengig av ferje!! Så... Nei! Jeg liker ikke plassen der jeg bor!! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Folkehøyskole, så jeg kan vel si at jeg skal studere musikk, selv om det ikke blir så mange eksamner ut av det. Hvor ligger folkehøyskolen i Gjøvik..? Her omtrent. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 bor i Ølen i Rogaland. greie folk (men mangen unntak). gode skoletilbud, svært fint om sommeren. glade folk. men det finnes omtrent ikke fritidstilbud og jeg bor en mil ifra sentrum og skolen. ikke den beste plassen og bo. men langt fra den værste Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Må si jeg liker meg bra her i Hamar... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Ellingsrud, Oslo Bor tre hus til venstre fra de hvite husene du ser. Fantastisk å bo her. Ville aldri bodd noe annet sted. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg bor i Houston, Texas. Har vært på besøk i Norge (Bønes, Bergen) i nesten 7 år, men flytter hjem når jeg blir 18 og får flytte ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg bor i Houston, Texas. Har vært på besøk i Norge (Bønes, Bergen) i nesten 7 år, men flytter hjem når jeg blir 18 og får flytte ut. Skal du det, altså? Jeg bor i Tromsø, og det er mange andre steder enn her jeg kunne tenkt meg å bo. Nøyaktig hvor vet jeg ikke, men noe sørover hadde ikke vært dumt. Vi får se etter videregående. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Oslo. Liker meg, men vil gjerne prøve å bo et annet sted.. Litt på landet.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Hater stedet, særlig folkene. (de fleste av de ihvertfall) Dritt kjedelig plass med enda mer kjedelige og a4 folk som forøvrig ikke er noe særlig hyggelige.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå