Gå til innhold

Liker du plassen der du bor?


Gef

Anbefalte innlegg

Bor i Ski. Grei nok plass, men kanskje litt kjedelig. Jeg er lei av å bo her og kunne tenke meg å bo et annet sted. Men det er ikke så mye kriminalitet her, og man finner det meste man trenger på senteret her.

Jeg bor på Lillehammer, men lengter hjem til Ski. Akkurat passe avstand til Oslo og storby. Lillehammer lever fremdeles på OL for 11 år sida. Ikke er det no knall platebutikk her heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bor på en plass som heter Vrådal. Få innbyggere. Bare to damer på min alder! :thumbdown:

I Vrådal kjenner alle hverandre. Litt slitsomt til tider, men plager ikke meg. Her har vi blant annet telemarks fineste innsjø! Største ørret som har blitt fanget her veide opptil 12 kilo! :dribble:

 

Gjennomsnittlig temp sommer: +27

Gjennomsnittlig temp vinter: -7

Hva betyr "på min alder", da? +/- hvor mange år?

Lenke til kommentar

Bor i Levanger, som ligger i Nord-Trøndelag. Fem-seks mil nord for Trondheim. Går på skole her og trives helt greit. Masse snø om vinteren (som regel) og varmt nok om sommeren. De sosiale tilbudene er vel ikke akkurat noe å hoppe i taket over, men så lenge jeg har venner og et hus her, så klarer jeg meg bra. :)

 

Satser uansett på å flytte til enten Oslo eller Trondheim for å gå på universitet. Blir vel til neste år, siden jeg skal i militæret til høsten.

Lenke til kommentar
Måløy, JA! thumbs.gif

 

Bur det folk i den svingen der? Må jo vere litt bråkete med tanke på alle bilane (les: rånerane) som køyrer forbi. Du kjenner vel ikkje Sunniva Oldeide?

 

Men det er bra med andre Nordfjordingar på forumet!:D

 

Kjem frå ei knøtlita bygd som heiter Kjølsdalen i Nordfjord. Er genialt å ha det som ein plass å fare heim til i feriane og permar (vernepliktig soldat akkurat no). Som de sikkert veit, so kalte National Geographic Noreg for eit av verdas vakraste land! For det meste på grunn av fjordane våre. Og når ein bur ved ein fjord so seier det seg sjølv at det er VEEELDIG vakkert der:D

Lenke til kommentar
Måløy, JA! thumbs.gif

 

Bur det folk i den svingen der? Må jo vere litt bråkete med tanke på alle bilane (les: rånerane) som køyrer forbi. Du kjenner vel ikkje Sunniva Oldeide?

 

Men det er bra med andre Nordfjordingar på forumet!:D

 

Kjem frå ei knøtlita bygd som heiter Kjølsdalen i Nordfjord. Er genialt å ha det som ein plass å fare heim til i feriane og permar (vernepliktig soldat akkurat no). Som de sikkert veit, so kalte National Geographic Noreg for eit av verdas vakraste land! For det meste på grunn av fjordane våre. Og når ein bur ved ein fjord so seier det seg sjølv at det er VEEELDIG vakkert der:D

Man blir fort vandt til det skal du se :D

 

Også Alexsnader og Tonickup kommer fra Nordfjord :yes:

Lenke til kommentar
Selv bor jeg på Gjøvik, der jeg bor i en knall leilighet og studerer litt av og til. Trives igrunn knall her. Vokst opp på en liten plass, så en småby (30.000 mennesker) passer meg fint. Grei avstand til Oslo, Sverige, osv, samt hjem (4,5 timer). Kan anbefales.

Skal dit neste år. :D

Nice. Studere..? (evt hva)

Lenke til kommentar

Bor i Larvik. Det er helt greit her. Finnes bedre steder, og det finnes også dårligere steder. Larvik ligger også 10 minutter unna Stavern, som er en perle om sommeren. Ellers er det også kort vei til andre byer som Tønsberg, Sandefjord, Skien og Porsgrunn. Ca 1.5-2 timer til Oslo. :)

Lenke til kommentar

Bor på Strømmen i Akershus (20 min med tog fra Oslo, sånn ca). Trives veldig godt her, bor i et stille og rolig område, med unntak av naboen som spiller køntri på full guffe hver gang han kommer hjem fra fest kl 4 om morran. Heldigvis har ikke han tilgang til hovedsikring, det har jeg :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...