Gef Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Starter denne tråden fordi jeg vil vite litt hva dere forumbrukere syntes om plassen dere bor. Er virkelig ett av verdens rikeste land noe spennende plass? Skriv opp hvor dere bor og hvordan det er for dere. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor på oslo-vest. I en enebolig. liker meg godt her jeg. (bor forsatt hjemme) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tja, jeg bor på Flaktveit, det størtste hasj-hølet på en del kilometers omkrets. Kryr av folk som er helt kokt i hodet, og ikke nøler med å banke opp folk. Har også vært et par episoder med knivstikking, balltrær og en hvor en avsagd hagle var innblandet. Men jeg har det egentlig ganske greit her. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Dombås, oppå fjellet. Ikke så veldig fin plass å bo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) - Endret 8. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Lillehammer. slik passe,helt greit. Akseptabelt med andre ord.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Selv om jeg ikke bor der i skrivende stund, ja, absolutt. Etter aa ha bodd i et annet land i snart ett aar naa, har jeg faatt et mer objektivt syn paa norge. Ikke lengre er norge verdens beste land kun fordi jeg bor i det, men fordi det faktisk er det. Vi har lav kriminalitet, vi tjener (for) mye penger, vi er (generelt) snille folk, og tusen andre ting. I norge har vi ikke bombeoevelser paa lik linje med brannoevelser. I norge trenger en ikke aa vaere bekymret for aa vaere ute etter moerket. Kanskje fordi i norge er det mer respekt blandt folk, ikke bare overfladig respekt som her. Og i norge har vi gratis healthcare, saa hvis uhellet er ute trenger en ikke aa bekymre seg for noe (utenom skaden). Vi er saapass heldige at vi trenger ikke aa bekymre oss for at noen skal bombe oss. Kanskje ikke den mest spennende plassen aa bo, men utvilsomt den beste plassen aa bo. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Tromsø. Flytter sørover så snart jeg er ferdig utdannet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Rosenli 17, Stavanger.Kongeplass, ikke noe mer å si en det.. Wehey, besteforeldra mine bor i de småblokkene som ligger på andre siden av lekeplassen/grøntområdet i Rosenli (Digranesveien).. Har tilbragt mange timer på plenen der, samt på badestranda nedenfor.. Bestefar var borettsleder eller hva det heter tidligere, så du vet kanskje hvem han er.. Selv bor jeg på Gjøvik, der jeg bor i en knall leilighet og studerer litt av og til. Trives igrunn knall her. Vokst opp på en liten plass, så en småby (30.000 mennesker) passer meg fint. Grei avstand til Oslo, Sverige, osv, samt hjem (4,5 timer). Kan anbefales. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Fetsund. Her er det kos. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor i Ski. Grei nok plass, men kanskje litt kjedelig. Jeg er lei av å bo her og kunne tenke meg å bo et annet sted. Men det er ikke så mye kriminalitet her, og man finner det meste man trenger på senteret her. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Bor i Ålesund. Selve byen er veldig pen og grei å ha med å gjøre. Nå som sommeren endelig kommer så kan jeg ikke tenke bedre plasser å være! Så har vi folka da. De suger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Kristiansand, Stor trives Bor i en enebolig, ca 230 kvm... som jeg deler med min mor Endret 8. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 kristiansand her også.. det funker Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Asker... Det er digg, siden det er kort til havet, skogen, byen, noen fine fjelltopper/åser. Eneste som er dritt er at det er elendige tilbud for unge, utenom en haug av fjortiss/alene hjemme fester... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Trondheim.. det er noe dritt. Folka her snakker uforståelig, og jeg savner den jordnærheten og grunnleggende respekten folk har på Jæren (der jeg kommer fra). For å ta det kort: når jeg er ferdig med utdanninga flytter jeg definitivt hjem til Rogaland. En annen ting er at Trondheim er langt borte fra det meste... det er jo nesten nord-norge. Endret 8. mai 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2005 Selv bor jeg på Gjøvik, der jeg bor i en knall leilighet og studerer litt av og til. Trives igrunn knall her. Vokst opp på en liten plass, så en småby (30.000 mennesker) passer meg fint. Grei avstand til Oslo, Sverige, osv, samt hjem (4,5 timer). Kan anbefales. Skal dit neste år. For øyeblikket bor jeg der jeg alltid har bodd, nemlig Nøtterøy i Vestfold, noe som egentlig er en ypperlig plass å bo, særlig nå som sommeren kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå