Gå til innhold

Ekle ting du putter i munnen som du har godt av.

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt!

---> :ermm: <---

Er du helt på styr gutt?

Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. :D

OK, i come clean.

I snufs. PICK MY NOSE!

:roll:

Det var ikke snakk om å pille seg i nesen. Det var snakk om å spise snørret. :roll:

Kanskje det jeg mente? :roll:

Lenke til kommentar

Da jeg var liten hørte jeg at hvis jeg pellte meg i nesa, fikk jeg heksenese? Noen som veit om dette er sant? Har pellt i 16 år nå (teller ikke med de 2 første åra i livet mitt), men kan ikke si at nesa mi ligner på heksenese :hmm:

Snørret er bare godt på en måte: det er når den er passe tørr, men ikke for bløt, og smaker alt. Yumm :p

Lenke til kommentar
folk som spiser snørr ikke bare har bedre helse, men også er lykkeligere og mer i balanse enn andre.

Jeg fikk ikke med meg hva slags balanse det var snakk om her. Jeg håper ikke det er psykisk balanse det er snakk om ?!

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Alle har vel trukket snørret i nesa ned i munnen (når man gjør det lager man en digg lyd). Akkurat samme greie, faktisk. Å pille det, og deretter spise det, er nøyaktig det samme som å trekke det ned i munnen.

når du trekker det ned på den måten er det jo varmt. med en gang det kommer ut blir det kaldt. derfor kjenner man ikke smaken/det at det er der så godt.

Lenke til kommentar

når dere er inne på det med å spise snørr så stikker jeg.

Men noe som er verre enn dette er å spise hår!! sitt eget hår som du river oppp av hodet suger og biter på for å så kaste på gulvet, det er ekkelt det!

En jente i klassen gjør det, og har nesten ikke hår på hodet! så gæli kan det være ass!! :sick:

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Sperm skal visst være godt for huden.

:idea: Så det derfor dama mi har blitt så pen i det siste..

Det var en spøk :p

Andre ting som passer til tittelen på tråden:

• Tran som har stått lenge på åpnet flaske (de nyåpnede smaker faktisk godt)
  • flytende pencilin(når man er syk)
  • tanntråd
  • mange typer tannkrem
  • Tannlegebor

PS. Er det noen som har prøvd å holde i den ene enden av spagettien i det dere svelger den, for så å dra den opp igjen gjennom hele halsen? Eller å ha en kokt spagetti inn nesen og ut munnen?

Lenke til kommentar

man trenger da ikke pille seg i nesen for å få i seg snørr. mellom munn og nese finnes nemmelig en hemmelig gang. funker dålig på størknede busemanner da.

det som ikke er godt har man ikke godt av. det er noe som heter velvære også. snørr er godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...