Nevnarion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dette er jo ikke et helt ukjent fenomen. For det ER faktisk sunt å spise disse busene. Styrker visstnok immunforsvaret. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Styrker visstnok immunforsvaret. INGEN fikk med seg det. Snørr er godt. Tror jeg skal snyte meg et glass snørr og drikke til middag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Styrker visstnok immunforsvaret. INGEN fikk med seg det. Snørr er godt. Tror jeg skal snyte meg et glass snørr og drikke til middag. Middag for 2? Jeg tar med buser.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Drikke til middag Lurer på om det er sundt å spise snus jeg? Har gjort det en del ganger i fylla... Klarer ikke i edru tilstand, da kommer det opp igjen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 snus? ja kansje. sperm masse proteiner Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 snus? ja kansje. sperm masse proteiner Har 3, 10liters bunkere i frysern.. 100-, hver! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! ---> <--- Er du helt på styr gutt? Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. OK, i come clean. I snufs. PICK MY NOSE! Det var ikke snakk om å pille seg i nesen. Det var snakk om å spise snørret. Kanskje det jeg mente? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da jeg var liten hørte jeg at hvis jeg pellte meg i nesa, fikk jeg heksenese? Noen som veit om dette er sant? Har pellt i 16 år nå (teller ikke med de 2 første åra i livet mitt), men kan ikke si at nesa mi ligner på heksenese Snørret er bare godt på en måte: det er når den er passe tørr, men ikke for bløt, og smaker alt. Yumm Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sperm skal visst være godt for huden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sperm skal visst være godt for huden. WTF?!?! da foretrekker jeg IHVERTFALL å ha stygg hud Og pelle i nesa gjør vel alle, eller har gjort. Jeg har med meg lommetørkle jeg da, eller finner meg et papir. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) folk som spiser snørr ikke bare har bedre helse, men også er lykkeligere og mer i balanse enn andre. Jeg fikk ikke med meg hva slags balanse det var snakk om her. Jeg håper ikke det er psykisk balanse det er snakk om ?! Endret 10. mai 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alle har vel trukket snørret i nesa ned i munnen (når man gjør det lager man en digg lyd). Akkurat samme greie, faktisk. Å pille det, og deretter spise det, er nøyaktig det samme som å trekke det ned i munnen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alle har vel trukket snørret i nesa ned i munnen (når man gjør det lager man en digg lyd). Akkurat samme greie, faktisk. Å pille det, og deretter spise det, er nøyaktig det samme som å trekke det ned i munnen. når du trekker det ned på den måten er det jo varmt. med en gang det kommer ut blir det kaldt. derfor kjenner man ikke smaken/det at det er der så godt. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sperm skal visst være godt for huden. You make me sick Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) når dere er inne på det med å spise snørr så stikker jeg. Men noe som er verre enn dette er å spise hår!! sitt eget hår som du river oppp av hodet suger og biter på for å så kaste på gulvet, det er ekkelt det! En jente i klassen gjør det, og har nesten ikke hår på hodet! så gæli kan det være ass!! Endret 11. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Sperm skal visst være godt for huden. Så det derfor dama mi har blitt så pen i det siste.. Det var en spøk Andre ting som passer til tittelen på tråden: Tran som har stått lenge på åpnet flaske (de nyåpnede smaker faktisk godt) flytende pencilin(når man er syk) tanntråd mange typer tannkrem Tannlegebor PS. Er det noen som har prøvd å holde i den ene enden av spagettien i det dere svelger den, for så å dra den opp igjen gjennom hele halsen? Eller å ha en kokt spagetti inn nesen og ut munnen? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 man trenger da ikke pille seg i nesen for å få i seg snørr. mellom munn og nese finnes nemmelig en hemmelig gang. funker dålig på størknede busemanner da. det som ikke er godt har man ikke godt av. det er noe som heter velvære også. snørr er godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå