Gå til innhold

Ekle ting du putter i munnen som du har godt av.

Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei hei.

En av mine utrolig døve tråder igjen. Som vanlig søker jeg på helt teite ord på yahoo! (bruker ikke google, men yahoo!) og søkte på busemann.

Kom derfor frem til min store overraskelse at busemenn er sunt!!

Både VG og Nettavisen har dekket denne saken.

folk som spiser snørr ikke bare har bedre helse, men også er lykkeligere og mer i balanse enn andre.

Japp. Da kan dere altså med god samvittighet sitte å pelle dere i nesa mens dere venter på grønt lys. Full seier over samboer som irriterer seg over dette :fun:

Nå får jeg leite rundt å finne ut om det er sunt å pelle seg i ræva .... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det med bedre helse, blir noe av det samme som vaksineprinsippet, du gjør kroppen mer motstandsdyktig mot de bakteriene og virusene som har blitt samla opp i slimet ved å spise det afaik. :huh: Det med å være lykkeligere vet jeg ikke så mye om, men hørtes litt rart ut.

Lenke til kommentar

Foretrekker å være litt usunn, ja.

Stemmer det med bedre helse, blir noe av det samme som vaksineprinsippet, du gjør kroppen mer motstandsdyktig mot de bakteriene og virusene som har blitt samla opp i slimet ved å spise det afaik.

Kan du ikke like gjerne spise alt annet, så er du totalimmun, da?

Lenke til kommentar
Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt!

---> :ermm: <---

Er du helt på styr gutt?

Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. :D

Endret av Perra1
Lenke til kommentar
Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt!

Er du helt på styr gutt?

Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. :D

OK, i come clean.

I snufs. PICK MY NOSE!

:roll:

Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det men denne tråden var skikkelig boMM!

Jeg var helt innstillt på noe koffertsaker her nå...så kommer du med snørr!! :(

skam på deg :roll:

lurer på om jeg skal skrive det på siden av bilden min....

"Snørr er sunt. VG sier det"

Lenke til kommentar

Er du helt på styr gutt?

OK, i come clean.

I snufs. PICK MY NOSE!

:roll:

Det var ikke snakk om å pille seg i nesen. Det var snakk om å spise snørret. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...