Ni kon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei hei. En av mine utrolig døve tråder igjen. Som vanlig søker jeg på helt teite ord på yahoo! (bruker ikke google, men yahoo!) og søkte på busemann. Kom derfor frem til min store overraskelse at busemenn er sunt!! Både VG og Nettavisen har dekket denne saken. folk som spiser snørr ikke bare har bedre helse, men også er lykkeligere og mer i balanse enn andre. Japp. Da kan dere altså med god samvittighet sitte å pelle dere i nesa mens dere venter på grønt lys. Full seier over samboer som irriterer seg over dette Nå får jeg leite rundt å finne ut om det er sunt å pelle seg i ræva .... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Stemmer det med bedre helse, blir noe av det samme som vaksineprinsippet, du gjør kroppen mer motstandsdyktig mot de bakteriene og virusene som har blitt samla opp i slimet ved å spise det afaik. Det med å være lykkeligere vet jeg ikke så mye om, men hørtes litt rart ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Denne tråden var nedtur. Jeg håpet på noe annet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Steffyboy: Vet hva du tenker på, men vi har babethreaden, dessuten har vi ikke lov å poste slike ting i dette forumet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Steffyboy: Vet hva du tenker på, men vi har babethreaden, dessuten har vi ikke lov å poste slike ting i dette forumet Du mener Gay™ Tråden.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hurra, saa dere mener jeg har blitt immun mot hiv naa som jeg spiste den diiiiiigre snoerrklatten i stad? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Så snørrete unger er sunne unger? Da liker jeg usunne unger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Foretrekker å være litt usunn, ja. Stemmer det med bedre helse, blir noe av det samme som vaksineprinsippet, du gjør kroppen mer motstandsdyktig mot de bakteriene og virusene som har blitt samla opp i slimet ved å spise det afaik. Kan du ikke like gjerne spise alt annet, så er du totalimmun, da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Så snørrete unger er sunne unger? Da liker jeg usunne unger. Sunne unger er ekle... Jeg sluttet da jeg var rundt 3 år gammel, så det er vel grunnen til at jeg blir så fort sjuk. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! ---> <--- Er du helt på styr gutt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det å spise snørret er ikke noe godt, men å pelle... herlig Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! ---> <--- Er du helt på styr gutt? Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. Endret 9. mai 2005 av Perra1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! ---> <--- Er du helt på styr gutt? Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. OK, i come clean. I snufs. PICK MY NOSE! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! Alle piller nese nå og da (inkludert meg), men spise snørr? Ikke faen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Beklager å måtte si det men denne tråden var skikkelig boMM! Jeg var helt innstillt på noe koffertsaker her nå...så kommer du med snørr!! skam på deg lurer på om jeg skal skrive det på siden av bilden min.... "Snørr er sunt. VG sier det" Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Come on folkens! Alle spiser snørr, men ingen vil inrømme det! Jeg ser folk spise snørr hele tiden. Snørr er godt! ---> <--- Er du helt på styr gutt? Som sagt, ingen vil inrømme at de gjør det. Men jeg kan jo bare legge til at jeg aldri er syk. OK, i come clean. I snufs. PICK MY NOSE! Det var ikke snakk om å pille seg i nesen. Det var snakk om å spise snørret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå