MartinGM Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg brukte også bitcomet men hoppa over til bitspirit som er mye bedre. BitComet buggen ligger i at den ikke rapporterer inn riktig mengde nedlastet data, slik at du plutselig kan ende opp med å belaste kontoen din flerfoldige ganger mer enn det du faktisk har lasta ned, ganske kjipt om du faktisk er en flink uploader! :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er ihvertfall mange trackere som har stengt av for nedlasting om du bruker bitcomet, brukte det før men har byttet etter at jeg fant ut det. Har ikke funnet patch til den nyeste versjonen ennå. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hm, har brukt BitComet over lengre tid og har enndå til gode å finne ein tracker som ikkje fungerer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen tweaks : Under files > Performance : Maximum files opened for read / write 100 x Enable disc cache Disc Cache 95 Do not cache files smaller than 36 x perform read aheads x cache download data Økte ytelsen en del til meg samt senket cpu bruken betraktelig. Takker, får ta en titt å se om det hjelper. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 drev også og letet etter en arvtaker til azureus men klarer bare ikke finne noen som utfyller alle krava. bitcomet var det nærmeste jeg kom, men den var elendig til det viktigste. nemlig laste ned filer! hadde 6-7 torrents opp og han ville bare starte 1-2 torrents omgangen, uansett hva jeg prøvde så fikk jeg ikke startet resten. mangler en force start i det programmet. prøvde åpne de samme torrentsene i azureus og alle startet med engang. nei så havnet nå tilbake på gode gamle azures. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har hatt litt problemer med å laste ned med BitComet i det siste, men har hørt at azureus tar alt for mye av kapasiteten din, noe som ikke er bra for meg med tanke på at det er andre som skal bruke nettet også. Hva anbefaler dere? Har dere eventuelt noen tweaks som gjør at den ikke tar alt for mye av bredden min? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har prøvd mange forskjellige klienter, men endte opp med BitComet og er svært fornøyd Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Azerues bruker ikke noe mer eller mindre linjekapasitet enn andre torrent-klienter, man kan jo selv stille inn dette, men siden azerues er skrevet i JAVA bruker det masse systemressurser. Mye mer enn f.eks. bitcomet min gamle favoritt, og bitspirit som jeg syns er hakket vassere og som også er skrevet i C++ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg hadde også problemer med Azureus etter oppdatering,men bare sletta den,og installerte en gammel versjon,så funka alt fint igjen Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det største problemet med azarues er jo at programmet er skrevet i java og det kan man desverre ikke fjerne Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ja,det er sant,det krever en del ressurser,så hvis du har en pc som ikke er så rask,ville jeg gått for en enklere klient,men jeg har ikke prøvd noen annen. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vil også anbefale BitComet. Veldig brukervennlig og bruker forholdsvis lite ressurser. Problemet med Azureus er først og fremst dårlig koding - ikke java. Java bruker jo helt klart mer ressurser men alle de minnelekasjene i Azureus... ikke bra. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor anbefale noe som ennå er i bevist Bugg tilstand, BitComet? Bruk heller BITSpirit, imens de holder på å lage den offisiele patchen. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor anbefale noe som ennå er i bevist Bugg tilstand, BitComet?Bruk heller BITSpirit, imens de holder på å lage den offisiele patchen. Hva slags bug er det du prater om? Programmet har funket fett for meg i lange tider, funker det så funker det.. All software har bugs.. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor anbefale noe som ennå er i bevist Bugg tilstand, BitComet?Bruk heller BITSpirit, imens de holder på å lage den offisiele patchen. Hva slags bug er det du prater om? Programmet har funket fett for meg i lange tider, funker det så funker det.. All software har bugs.. les det KillerRost skrev da- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå