Zepticon Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei... Har i det siste hatt litt problemer med nedlastingene mine, og vurderer nå å bytte BT klient. Jeg har frem til nå brukt Azureus, som har funket greit helt til den siste utgaven kom. Da begynnte den å stjele mye maskinresurser og mye minne. Det ble vanskelig å spille samtidig som Azureus sto på, samtidig som nedlastingene gikk tregt. Jeg har også brukt eXeem en liten stund nå, men heller ikke denne er tilfredstillende. Det jeg leter etter er en klient som tar minimalt med resurser, er lett å bruke, og som finner mange å laste ned fra. Så kom gjerne med noen anbefalinger om klienter, samt en begrunnelse hvorfor denne er bra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har brukt både BitComet og BitLord, og har ikke hatt noen problemer med noen av dem. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har god erfaring med BitComet, brukervennlig, gode hastigheter og bruker ikke alt for mye ressurser. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Likte BitTornado, men nå bruker jeg BitComet for da kan man bare ha oppe 1 vindu. Og det er litt mer stabilt Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Bitcomet Har prøvd endel andre klienter men bitcomet er den jeg syns er den mest brukervennlig og stabile som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 etter siste oppdatering til azureus (fekk same problem som deg), så gjekk eg tilbake til abc, og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Azureus ble mongo her.. Jeg gikk over til BitComet.. Er storfornøyd med det www.bitcomet.com Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 virker som om mange har begynt å stenge av for bitcomet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Med litt tweaking av azureus så er den ikke et så fryktelig stort problem, men jeg skal være enige med dere at den tar litt for mye ressurser. Spilling + Azureus blir et problem ja. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 BitComet her, ryddig og fint design og yter bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Med litt tweaking av azureus så er den ikke et så fryktelig stort problem, men jeg skal være enige med dere at den tar litt for mye ressurser. Spilling + Azureus blir et problem ja. Noen gode tips på tweaking av azureus for å gå litt off topic, fikk samme problem her etter siste versjon kom ut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) bruker azureus jeg, storfornøyd med det! var litt teit etter den nye versjonen kom, men det er på grunn av java.. oppdaterte java og alt funker som en drøm.. edit: enig i at den tar litt for mye ressurser ja.. Endret 19. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen tweaks : Under files > Performance : Maximum files opened for read / write 100 x Enable disc cache Disc Cache 95 Do not cache files smaller than 36 x perform read aheads x cache download data Økte ytelsen en del til meg samt senket cpu bruken betraktelig. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Brukte først Bitcomet, men siden den har et eller annet sikkerhets bug, så gikk jeg over til Azureus, men Java er ikke bra. Så nå bruke jeg Bitspirit som er basert på samme (C++) som Bitcomet, og den er fortiden stabilt. Må innrøme at Bitcomet er bra, men Bitspirit litt bedre etter BC buggen kom. Endret 19. mai 2005 av chakl Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) BitComet Innlegg nr 40 Endret 19. mai 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Brukte først Bitcomet, men siden den har et eller annet sikkerhets bug, så gikk jeg over til Azureus, men Java er ikke bra.Så nå bruke jeg Bitspirit som er basert på samme (C++) som Bitcomet, og den er fortiden stabilt. Må innrøme at Bitcomet er bra, men Bitspirit litt bedre etter BC buggen kom. Bug? Har ikkje merka noko til den, er det kritisk eller? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg bruker BitComet. Har prøvd Azureus, men likte det IKKE Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg bruker Shareaza, men er ikke fornøyd - tar hele linja selv om den ikke bruker noe særlig, og får ikke altfor bra hastigheter heller, heller ikke på andre nett enn torrents.. Kanskje jeg skulle prøve bitcomet da.. (Det er lov å diskutere dette på forumet, er det ikke?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå