Gef Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Husker for noen år siden da jeg satt hjemme på rommet og hørte på Antiloop. For en fornøyelse det var. Sanger jeg aldri ble lei av, ikke en gang den dag i dag. De siste årene har jeg ikke sett noe fra dem, de visnet så sakte men sikkert fra musikkmarkedet uten å legge fra seg noen spor. Hva skjedde egentlig? Noen andre som fortsatt liker Antiloop? Hva syntes dere? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Så vidt jeg vet (og jeg vet ikke masse) er de oppløst. Han ene duden (David Westerlund) holder på med noe progressive house-opplegg, mens han andre duden (Robin Soderman) ikke har latt høre fra seg på en stund. Antiloop kjøres forøvrig titt og ofte på full guffe på anlegget her. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Selvfølgelig husker jeg svenske Antiloop. Det siste de ga ut, var dobbelskiva "At the Rebel's Room" i 2002. Etter det har det vert ganske så stille. På den offisielle Antiloop sia står det "new site coming soon", så det er bare å vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Antiloop ja.. husker "in my mind", "believe" og "start rockin".. Tørket støv av mp3ene for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Husker egentlig ikke hva slags musikk det var (melodiene), men kan forbinde navnet med en samleplate fra min barndom Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ahh... *mimre* Her er et par sider med litt info om Antiloop. http://hem.passagen.se/dasp/antiloop/ http://www.discogs.com/artist/Antiloop Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 men ingen ny info fra dem altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå