blackcom Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Først, dette er ikke et topic om hvorvidt grafikken på XBOX versonen er nedskalert fra PC versonen eller hvorvidt den er for mørk..... Men det virker som om grafikken "henger etter" når man ser seg rundt....akuratt som når man spiller på en gammel LCD skjerm med ekstremt høy responstid.... Det er som alt blir så grøtete når man ser seg rundt at det føles som om man ser dobbelt......blir nesten uspillbart....helt jævlig.... Metroid Prime/2 på gamecube er et bra eksempel på grafikk som ikke henger i det hele tatt.... Jeg blåser i om grafikken ikke er like bra som på PC versonen, men det må da være mulig å se noe når man spiller.... Er det jeg som er teit eller? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 du er ikke teit , men antagenlig ganske kresen, eller så har du pirat vers og spiller et ntsc spill på pal xbox , da vil det nemlig se litt "blurete" ut personlig så syntes jeg det ser ganske bra ut. Veldg likt riddick Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Først, dette er ikke et topic om hvorvidt grafikken på XBOX versonen er nedskalert fra PC versonen eller hvorvidt den er for mørk..... Men det virker som om grafikken "henger etter" når man ser seg rundt....akuratt som når man spiller på en gammel LCD skjerm med ekstremt høy responstid.... Det er som alt blir så grøtete når man ser seg rundt at det føles som om man ser dobbelt......blir nesten uspillbart....helt jævlig.... Metroid Prime/2 på gamecube er et bra eksempel på grafikk som ikke henger i det hele tatt.... Jeg blåser i om grafikken ikke er like bra som på PC versonen, men det må da være mulig å se noe når man spiller.... Er det jeg som er teit eller? Fordi Doom 3 er 25/30fps mens Metroid Prime er 50/60fps. Og mange sier det ikke er noen forskjell på 30 og 60fps. :!: Grunnen til at det "bare" er 30fps dog, som de aller fleste av disse actionspillene er forøvrig, er fordi grafikken er såpass avansert i Doom3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå