Deadringer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg har nettopp oppgradert winampen min. jeg har et logitech tastatur med noen få multimediaknapper. en av disse har gjort så winamp har starta, men ikke etter oppgraderinga av winamp. noen som veit hvordan jeg kan få fixa så winamp starter når jeg trykker på den knappen igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du finner vel alle shortcut-knappene og hvilket program/path de skal kjøre i oppsettet til tastaturet? Skift path på winamp-knappen til riktig sted, så virker det sikkert igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) hvor finner jeg oppsettet til tastaturet da? edit: jeg har ikke noe programvare som hører til tastaturet Endret 8. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Så gå til hjemmesida til tastaturet og last ned da..det fins vel alltid styreprogrammer for knappene på tastaturet. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg bruker et program som heter SetPoint til å forandre på multimedia tastene på mitt tastatur. Plukk ut ditt tastatur herfra og se om du får stillt de inn via SetPoint. Dette gjelder selvfølgelig bare om du har et tastatur fra Logitech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå