Domodyret Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Jess, får ta tiden til hjelp der. Er ikke flink til å skrive sånt :/ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Fiksa meny for ie-folka, hva syns dere? Har også fiksa kommentarene med en bakgrunn, hvordan ble det? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg synes du skulle legge inn en border på tekstboksene.. Da blir det bedre! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Tekstboksene? Tenker du på kommentarboksene? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Tekstboksene? Tenker du på kommentarboksene? jepp.. Endret 9. mai 2005 av webby1 Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Tror ikke det, da kræsjer de med kantene på siden tror jeg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 - Fin meny, likte rammen rundt godt - For mange lyse farger - Ville ikke hatt text-align:center på h2 og h3 - Pirk: Ville prøvd med en middot eller noe istedenfor - - Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Takk Syns de lyse fargene passet fint til temaet «nedslitt skjærgård». Ser du lenger opp så ble vi enige om at text-align:center var en smakssak, middot istedét for hva? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ok, hver sin smak Fargene er fine, men det kunne vært behageligere å lese med små justeringer. Kommentarer (0) | Les mer... - - Vist 25 ganger. De to strekene der. Ville kanskje brukt en · istedenfor, eventuelt bare én strek. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Oja, det skal jeg fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå