the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har WinXpPro. 256MB DDR RAM. AMD XP1600. ASUS GeForce3 Ti200 Pure. Osv... Jeg har et problem. Noget sært. Under Win2k gikk det jo ann å kjøre GTA3 glatt, med bedriten lyd. Nå har jeg WinXp, og alt hakker. (Selv om lyden er smooth nå.) Det hakker like mye i 800x600 som det gjør i 1600x1200. Jeg finner det rart. Og føler at det er ikke normalt. Hva kan jeg gjøre for å få det til å funke? (Nevn eventuelle linker, om dere refererer til sites.) Såklart står dette sikkert fra før av her på forumet. Bare at jeg er trøtt og ikke gidder lete akkurat nå og håper på masse fine svar når jeg kommer tilbake i morra. Om det er noen steder på forumet der svaret på MITT spørsmål står, oppgi gjerne link her. Takk, alle sammen. Ha en god natt/morgen/ettermiddag. (Legg dere før det er for sent/tidlig. :razz: ) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Siden det gikk bra i WinNT5 så regner jeg med at det er driver-relatert. WinXP er jo ikke akkurat kjent for å være en gamer-drøm med sin dårlige driverstøtte. Hvis du bare søker her på forumet finner du (alt for)mange svar på akkurat dette allerede. Eller du kan bytte tilbake til WinNT5 som er mitt personlige råd. (PS: WinNT5 er det samme som Win2000) Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vait a minnitt. Tipper du har norsk WinXP ? da kan du jo bare spille litt kabal mens du venter på en fix. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 11:34, jonasd skrev:Vait a minnitt. Tipper du har norsk WinXP ?da kan du jo bare spille litt kabal mens du venter på en fix. Hva tar du meg for? Jeg har engelsk. bic-judge; Jeg visste det med NT5 og greier. (XP er NT5.1...?) Lyden min funker ikke så voldsomt overvettes bra i Win2kPro. Derfor kjører jeg WinXp. Jaja. Må vel lære meg Linux snart. (Har hørt at Mandrake8.2 og WineX skal være supert til gaming.) Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vel. Har du en fiks, kan jo jeg legge opp i minesveiper. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 13:21, jonasd skrev:Vel. Har du en fiks, kan jo jeg legge opp i minesveiper. Vi har på oss morobuksene i dag? Må jeg bare akseptere at spillet er meget latterlig, når det gjelder FramesPerSecond, drite i det & finne meg noe annet gøy å gjøre? Eller KAN dette fikses, på en forholdsvis lett måte? Fordi jeg vet at maskinen er god nok. Og at noe annet er feil. Lenke til kommentar
Alpha Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har akkuratt det samme problemet, jeg skjønner ikke hva det er, jeg hae AMD 1,4Ghz 256ram, hercules prophet 4500 64mb. Si i fra hvis du finner det ut. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Greeeit. Bare noen med litt peiling kun tusle innom denne tråden og skrive noen ord, så... Lenke til kommentar
geisha Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 gå til sheepyuk.com, last ned siste high fps moden. eller gå til gta3mods.com eller og se om det er noen fps patcher.(de er uoffisielle, så de som lager modene eller jeg tar ikke noe ansvar) jeg så en guide der en fyr testa mange sånne fps patcher.http://gta.sky-scraper.net/?page=Patch%20Test Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Prøv litt forskjellige detonator-drivere. Både ASUS' egne drivere, og NVIDIA's referansedrivere kan testes. Sikkert ikke dumt å sjekke ut noen drivere for hovedkortet på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Litt kjipt å laste ned nye drivere. Jeg lastet ned det nyeste før jeg installerte WinXpPro, for to uker siden? Burde ikke de holde? Får se hva jeg finner på. Litt kjipt å laste ned masse ting når man har ISDN... Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 livet er for kjipt :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 02:04, the_ruthless skrev:Jeg har WinXpPro. 256MB DDR RAM. AMD XP1600. ASUS GeForce3 Ti200 Pure. Osv...Jeg har et problem. Noget sært.Under Win2k gikk det jo ann å kjøre GTA3 glatt, med bedriten lyd. Nå har jeg WinXp, og alt hakker. (Selv om lyden er smooth nå.) Det hakker like mye i 800x600 som det gjør i 1600x1200. Jeg finner det rart. Og føler at det er ikke normalt.Hva kan jeg gjøre for å få det til å funke?(Nevn eventuelle linker, om dere refererer til sites.)Såklart står dette sikkert fra før av her på forumet. Bare at jeg er trøtt og ikke gidder lete akkurat nå og håper på masse fine svar når jeg kommer tilbake i morra.Om det er noen steder på forumet der svaret på MITT spørsmål står, oppgi gjerne link her. Takk, alle sammen. Ha en god natt/morgen/ettermiddag. (Legg dere før det er for sent/tidlig. :razz: ) Har du lastet ned den fixen til WinXP?? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Det har jeg, såklart. Men jeg husker ikke om jeg har lagt den inn. Men jeg antar jeg gjorde det, for ellers ville jeg fått den klassiske menyene-virker-ikke-buggen i GTA3? Mine menyer funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå