qwert Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det finnes derimot ikke noe som tilsvarer Z71V i Europa (bortsett fra AJP Z71V som jeg har). Flere andre små systemintegratører som har modeller basert på Z71V rundt omkring. I Danmark og Tyskland i alle fall. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du har rett i det. Det jeg mente var at AJP har modellen som kalles Z71V, ellers er det mange som lager laptops på ASUS sin barebook, f.eks Evesham Voyager C510 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det jeg mente var at AJP har modellen som kalles Z71V Det var det jeg også mente. Åpenbart ikke alle som er like kreative når det gjelder å finne på egne merkenavn og modellnummer. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 PSData har M6Va inne. Link 15.4" skjerm og X700. Noen som har denne maskina, eller den gamle M6V? Er det virkelig aluminium og karbonfiber de bruker i kassa? Har sinnsykt lyst på den, virker som et meget godt kjøp til 13600, men ønsker gjerne å høre noen erfaringer om den. PS! Notebooksreview har flere tester av M6V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå