Eulogy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er riktig at du kan hotswappe dvd-brenneren med batteri og hd. Selv så kommer jeg nok til å stikke inn ekstra hd. Ekstra batteri er ganske lurt når man skal ut og reise. Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Slik eg forstår det no er at du kjøper med eit ekstra batteri som du kan bytte ut med cd/dvd'en etter behov? Til vanleg kan du ha i DVD'en men dersom du skal ut å reise og treng lengre batteritid byttar du berre om? Det er jo genialt det!!! Beklager at eg spør så mykje, har desverre lite kunnskap om sånt.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Etter behov ja. Med ekstra batteri så har du plutselig 8-9 timer med batterilevetid, og det er et ekstra pluss når du er ute og reiser eller er på skolen og ikke har tilgang til stikkontakt. Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Og dette er noko som er fort gjort og noko som alle skal klare? Ser på Geared2Play at på ekstra batteriet står det 4400MAH medan på det 2. innebygde står det 3300 MAH.... Har dette noko å seie for batteritida og vil det i so fall vere betre å kjøpe eit ekstra hovud batteri sidan prisen er lik? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jau. Det er fort gjort. Ikke vanskelig å bytte ut vil jeg tro. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har bestilt denne maskinen fra AJP i England nå. Bor i Irland selv, så det er nok bedre enn å bestille fra USA. Betaler ikke toll eller ekstra mva. Total pris med 1gb minne, 60gb 7200 hdd, dvd+/-rw, 1,86ghz cpu og winxp pro er ca 14.500 NOK med frakt. Håper jeg blir fornøyd med den. Er det noen av dere som faktisk kjøpte denne maskinen? Hvis ja, hva er din erfaring med den? Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Nei har ikke kjøpt den enda, men jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe den i løpet av sommeren dersom det ikke kommer opp noe bedre før den tid... Skriv gjerne en rapport når du mottar den så vi får høre hva du synes Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 1,86ghz cpu Du vurderte ikke 1.6GHz for å spare noen kroner, og med gode sjanser for nesten idiotsikker overklokking, altså? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Kunne godt tenkt meg til det, men de leverer ikke med 400mhz CPU. Men har uansett trukket tilbake ordren fordi firmaet virker for useriøst. Skal se litt rundt andre steder. Skal sjekke blandt annet Evesham Voyager C510, som er akkurat samme maskin som Z71V. Forøvrig kommer også Z70V ut i ny utgave i juli med x700 og integrert bluetooth. Endret 28. juni 2005 av alfern Lenke til kommentar
qwert Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Forøvrig kommer også Z70V ut i ny utgave i juli med x700 og integrert bluetooth. Det hjelper vel bare amerikanerne og canadierene, skjønt det kan vel hende at de oppgraderer M6V for oss europeere også. BT har M6V fra før, men X700 og DVI hadde unektelig gjort den mere attraktiv. Forøvrig har også den rimeligere A6Va dukket opp rundt omkring i Europa fra ca 8000 + MVA. Ser ut til å erstatte A6G, så mulig den kommer hit når lagerene av sistnevnte er tomme her på berget. Endret 28. juni 2005 av qwert Lenke til kommentar
alfern Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 A6Va ser slett ikke så ille ut. Hvor har du sett den? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fikk en Z71V på lørdag. Så langt er jeg meget godt fornøyd. Har ikke fått testa den så veldig mye enda. I 3Dmark01 fikk jeg 13500 poeng, og i 3Dmark03 fikk jeg 3840 poeng. Har ikke fått tweaka noe enda, kun lagt inn nye Nvidia drivere. Eneste spillene jeg har testa så langt er Star Wars Kotor2 og WoW, begge går helt fint i 1280x800 med alle settings på high. Får vel prøve Battlefield 2 også etterhvert. Maskinen er veldig kompakt og fin, plasten gir ikke særlig etter når man presser på den. Skjermen er utmerket, var litt skeptisk til ting jeg har hørt om den. Har ikke testet hvor lenge batteriet varer enda. Bare spør ivei om det er noe dere vil jeg skal teste... Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Gratulerer Alfern:) Håper du blir fornøgd med den.... Når du har fått kjikket litt mer på den gidder du da å skrive litt om batteritid(Har du med ekstra batteriet som gir 8-9 timer arbeidstid?), Støy, Varme og Design? Skriv gjerne hvordan den takler spill som Battlefield 2 og, det hadde vært fint. Ellers så har jeg selv fått mer og mer lyst på den oppgraderte utgaven av Z70V med X700.... Er litt spent på om den i det hele tatt kommer ut men gjør den det kommer jeg nok til å bestille den:) Dersom den ikke kommer blir det nok Z71V på meg og.... Lenke til kommentar
alfern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Skal se litt på batteritid når jeg kommer fra jobb, har til nå stort sett kun hatt den på strømnettet. Har ikke hotswap batteri desverre, men kjøper det kanskje etterhvert. Skal teste Battlefield 2 etterhvert, men jeg har ikke spillet for hånden enda. Z70V blir oppdatert ja, kommer i salg i USA i slutten av denne mnd. Men du må nok bestille den derfra, tror ikke den vil bli solgt i Europa. Z70V X700 Endret 11. juli 2005 av alfern Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heisann alle sammen! Jeg vil bare informere om at disse modellene ikke vil selges under ASUS brand i Norge. Disse går under WhiteBox merket her, og vil heller ikke supporteres av ASUS i våre markeder. Lykke til med valgene deres! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så Whitebox kjøper inn Asus barebooks og selger dem i deres navn. Kommer Z71 og Z70V? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heisann alle sammen!Jeg vil bare informere om at disse modellene ikke vil selges under ASUS brand i Norge. Disse går under WhiteBox merket her, og vil heller ikke supporteres av ASUS i våre markeder. Lykke til med valgene deres! Okei. Har ikke sett noen av disse modellene under Whitebox merket. Hva er forresten årsaken til at man har forskjellige produktutvalg i Europa, Amerika og USA? Alle modellene er jo laget i Taiwan uansett. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Lot maskinen kjøre på batteri i går kveld. Installerte en del programmer, så litt filmklipp og kjørte litt 3dmark (og klokket skjermkortet litt). Hadde innstilt at maskinen skulle gå i standby når det gjenstår 5% batteritid. Etter 3 timer og 35 min fikk jeg melding om at batteritiden var lav, 10 min senere gikk den i standby. Altså 3 timer og 45 min. Ikke så langt unna de 4 timene Asus reklamerer for, men det kommer jo helt an på hva man gjør på maskina. La inn Nvidias 80.40 betadrivere og testa 3dmark05, fikk 2046 poeng med kortet klokka til 300/500. På normalhastighet fikk jeg ca. 1850 poeng. I 3dmark01 fikk jeg 14121 poeng på 300/500 Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er ikkje z70v (z71v) og m6v i bunn og grunn samme maskin? Har sett på m6v, og denne ser da strålende ut? X600, 1600x1050 oppløysing, DDRII og 2ghz Sonoma? Nokon som har erfaringer? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er ikkje z70v (z71v) og m6v i bunn og grunn samme maskin? Har sett på m6v, og denne ser da strålende ut? X600, 1600x1050 oppløysing, DDRII og 2ghz Sonoma? Nokon som har erfaringer? Z70V (første utgave) og M6V er samme maskin. Det finnes derimot ikke noe som tilsvarer Z71V i Europa (bortsett fra AJP Z71V som jeg har). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå