px Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) geared2play virker jo legit de... har jo sett folk skrive om de i notebookforums... men hvem vet... Endret 9. mai 2005 av petter; Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Det pleier som regel å stå på nettsiden om de sender internasjonalt. Det er bare å bruke øya litt, eller så kan man sende email. Edit: Etter å ha tittet på geared2play siden, så fant jeg faktisk svaret ganske kjapt, og det tok ikke 1 minutt engang. De sender til utland, men de tar ikke visa, paypal. Du må overføre penger til dem. Det står bedre forklart på nettsiden. Helt utrolig hva man kan finne av svar bare man gidder. Endret 9. mai 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
px Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har fått svar fra netshop og komplett ang denne nå: Netshop Hei. Vi har valgt å avvente litt med Asus bærbare maskiner. Men denne modellen du nevner ser veldig spennende ut. Vi kommer nok til å se på den når den blir tilgjengelig i norge eventuelt. Jeg skal få noe info fra leverandøren i løpet av dagen så får vi se hva som byr seg :-) Med vennlig hilsen Lasse Eknes; Salgssjef Netshop.no Komplett Hei. Sjekket med innkjøper og det han sier er at denne modellen er til maskin som ikke er et ferdig produkt, men som e.v.t kan benyttes i pcbyggeren. Han sier så videre at det er noe han vil se på om er mulig å ta inn til pcbyggeren vår. Men dette regner jeg med vil ta tid... Tror nok det blir usa-kjøp på meg ja... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tror nok jeg kommer til å kjøpe fra Usa også, men jeg må drøye det til august. Er jeg heldig så har den kanskje kommet til Norge i løpet av den tid. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva er det som er så stort med denne pc-en at dere vil kjøpe den fra USA? Lenke til kommentar
px Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det var nvidia (linux-drivere), men nå heller jeg litt mot samme som deg (i sig). Kan jo bare reboote for å spille. Bare den klarer WoW er jeg blid jeg, nesten uansett oppløsning. Hvis jeg i tillegg kjøper den med 2ghz turion og 2 gig ram så kan jeg vel tyne den til litt spilling.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er det som er så stort med denne pc-en at dere vil kjøpe den fra USA? Det samme kan du spørre deg selv tenker jeg. Eller hva? Du har vært sugen på den også. Men så ombestemmer du deg hele tiden. Kanskje du får lyst på den igjen? :!: Lenke til kommentar
px Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg vurdert tundra 1559, men den er litt plastic. Noen som har hørt mer om denne? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hva er det som er så stort med denne pc-en at dere vil kjøpe den fra USA? Det samme kan du spørre deg selv tenker jeg. Eller hva? Du har vært sugen på den også. Men så ombestemmer du deg hele tiden. Kanskje du får lyst på den igjen? :!: Ja, kanskje det. Tror jeg har bestemt meg for i9300 nå. Tør ikke kjøpe Z71V i utlandet etter jeg hørte at skjermene har sparkles. Lenke til kommentar
px Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Vel, jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe den fra geared2play (selv om de har jalla patriotic greier på forsida.. ). Den er jo perfekt både med tanke på linux, oppløsning, og batterier (2nd battery er smart). Jeg avgir rapport når jeg får den Tror sparkles greiene er bare å ignorere jeg... (håper jeg) Endret 14. mai 2005 av petter; Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er egentlig ikke noe å bry seg om. Det er faktisk sånn at folk ikke hadde visst at om de har sparkles før de leser andres poster der de klager og syter. De ser det ikke før det blir nevnt. Jeg kommer uansett til å ignorere det. Lenke til kommentar
px Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kommer uansett til å ignorere det. Kommer til? Tenkt å kjøpe den? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hadde kjøpt den med en gang hvis det hadde vært glossy skjerm. Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Trur eg har bestemt meg for å satse på denne eg og..... Skal bestille fra Geared2Play ein gong i løpet av sommaren. Trur ikkje det lønner seg å vente på at denne kjem til Norge då den sikkert blir ein del dyrare..... Med min konfigurasjon blir det 14 850 ferdig importert frå Geared2Play Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Jeg kommer uansett til å ignorere det. Kommer til? Tenkt å kjøpe den? Javisst. Regner med at jeg bestiller fra Usa i løpet av sommeren. Fredrik: Glossy er et pluss, men siden jeg allerede har en bærbar med glossy så er det ikke så viktig at Z71V har det. Dessuten er det mange som skryter av skjermen på den. Endret 15. mai 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Hei sitter her og lurer på bestillingen min..... Kva er vits med å kjøpe med to batterier i, er det ikkje like greit å kjøpe eit ekstra som ein kan sette i når det blir tomt eller er dette upraktisk?? Dersom eg skal kjøpe med to batteri inkl. må eg kjøpe ein ekstern DVD/CD brennar i tillegg og desse kostar fort 1500 kr Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du kjøper med ett standardbatteri, og et som kan byttes ut med cd-rommen. Lenke til kommentar
px Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Poenget er at du kan hotswappe dvd-brenneren og batteriet hvis jeg har forstått riktig. Mulig jeg tar feil. Uansett er det beregnet på folk som ikke bruker dvd-brenneren så ofte. Lenke til kommentar
px Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Kom og fortell hvor fornøyd du er når du får den da ALARM!! dobbelpost.. Endret 15. mai 2005 av petter; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå