srbz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Trenger altså et program så jeg kan styre en maskin over nettverk, da forestiller jeg meg altså noe ala "fjernhjelp". Har VNC men jeg har aldri brukt det så jeg vet ikke helt hvordan det funker og om det er passende, men nå i første omgang vil jeg bare ha anbefalinger til programmer. Og det er her altså snakk om gratisprogrammer Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg brukte radmin en gang, og det funket utmerket. Anbefaler det jeg iallefall. Radmin er freeware Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 logmein.com er genialt prog. men er en tråd om akkurat det samme et eller annet sted. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Bruker en ellerannen VNC her, det funker helt fint. Har også gode erfaringer fra tidligere. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg brukte radmin en gang, og det funket utmerket. Anbefaler det jeg iallefall. Radmin er freeware Det er denne Radmin du snakker om? Den er ikke gratis... Kun 30 dagers gratis evaluering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå