Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Er det noen som spiller det geniale spillet Commandos 2: men of courage. Det er et spill jeg har brukt sinnsykt mye tid på å lurer på hvis flere spiller det. Jeg synes Commandos 3 var en fiasko og de gamle commandos spillene for gamle. Det som er best med spillet er: At det er realistisk. Utspiller seg under andre verdens krig Man har mange forskjellige soldater med ulike egenskaper. Ikke så komplisert. Ganske vanskelig( normal, hard, very hard.) Store kart. Varrierte oppdrag. Et spill som varer lenge. Flere en meg som spiller det, hva synes dere om det? Man trenger ikke noen bra pc for og kjøre spillet. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg hadde det, men jeg får ikke tak i det lenger. Genialt spill synes jeg. Det er så herlig vanskelig. Jeg var i ferd med å legge det fra meg fordi det var så vanskelig, men når jeg klarte the night of the wolves, angret jeg ikke et sekund. Hva er dine favorittfigurer i commandos 2? Synd at jeg ikke får tak i commandos 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Favoritt figurer må være den lille tyven og dykkeren. Hva er dine? Spillet blir vanskelig hvis man er stresset, tar man det med ro og planlegger hvert enkelt angrep går det bedre. Har du prøvd å linke spille, det er drit moro, man fordeler figurene mellom hverandre og samarbeider. Klarte faktisk hele karte Bridge over River Kwai uten en save, engang. Har du runna spillet? Favoritt kart? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har kommet til siste(?) brettet, der med det slottet. Har aldri giddet klare det, så har ikke rundet det enda. Jeg liker spillet veldig godt. Min favorittfigur er seff The Green Beret/Jack "Butcher" O'Hara, han e bare tøff Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 SPOILER SPOILER SPOILER Kartet med slottet og alle fangene( castle coliditz) eller hva det heter, er ikke siste kartet, jeg sier ikke hva som er det siste. Men du er ikke langt unna slutten. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Oj, jeg husket feil, lenge siden jeg har spilt det. Vet jeg kom til siste brettet, så da må det være det i Paris det da? Snudde litt om på rekkefølgen, Castle Colditz er vel det nest siste? Husker at jeg aldri har rundet spillet... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har runna hele spillet ja, og klør etter å komme igang igjen (Hadde jeg bare kunne få fatt i det ). Mitt favorittkart var i sin tid Castle Colditz. Herlig, umulig og vanskelig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Elsker Giant in Haiphong når man bare starter med Green Beret, fikk dere tak i bonusen på det kartet? Bonus oppdraget der var å ødelegge fly på hangarden og så stikke av i et av flyene, det er digg. Tror jeg fikk tak i bonusen til alle kartene uten Coliditz. Hvor mange bonuser skaffet dere? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Fikk tak i 7-8 bonus missions, men har bare spilt gjennom 2-3 av de. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tøft! dette spillet må eg skaffe meg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som vet hvordan man spiller online? Har ikke spillet på pc,n akkurat nå så jeg får ikke sjekket. Skulle vært tøft å spille på nette engang da Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sebbe: Man kan spille online med å bruke GameSpy Arcade. Du må ha CD'en i for å spille tror jeg. Det var veldig få servere da jeg prøvde for mange måneder siden Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Folk satt sikkert på isdn da. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Sikkert vanskelig og samarbeide på online game hvis du ikke kan bruke mikrofon. Spillet handler om samarbeid, timing og god planlegging, det tror jeg blir vanskelig i det spillet på online game. Jeg kan ikke huske at jeg såg noen mikrofon innstilinger i options og spillet er ganske gammelt. Tror spillet funker best på LAN. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 DRAR OPP TRÅDEN IGJEN vel har noen kommet til is paris burning? der er jeg.. min favoritt er green beret fordi han er så sterk og kan legge seg ned og krype også knivstikke dem.. Noen som vet hvordan man i det hele tatt gjør noe på den banen der man begynner i ett lite rom? :S hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå