habahaba Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har prøvd xbox LIVE i en slik prøvetid som fulgte med et spill jeg kjøpte. Nå lurer jeg på om jeg skal modifisere xboxen, og om jeg skal skaffe meg en ny HD til. Jeg har skjønt at chipen kan skrus av før man går på LIVE senere, og at MS ikke kan oppdage chipen da (foreløpig). Men hva hvis jeg nå bytter HD i xboxen, og samtidig skaffer meg et nytt LIVE-abbonement. Vil MS kunne se at min xbox er moddet da, og banne meg fra LIVE? Gikk det an å skjønne noe som helst av dette. Håper noen av dere gjorde det, er ikke sikker på om jeg gjorde det selv... haba Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det er mulig å detektere at du bruker en modifisert Xbox om du har byttet harddisk, selv om du har slått modchip'en av. Skal du være 100% sikker på at det ikke blir problemer med Live, må du bruke den originale harddisken (og ha modchip avslått selvsagt). Trond Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Skal du være 100% sikker på at det ikke blir problemer med Live, må du bruke den originale harddisken (og ha modchip avslått selvsagt). Hvis du absolutt må spille på LIVE og ikke kan bruke xbconnect eller xlink kai, så er kanskje denne noe for deg Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Etter at xboxen først har vært på Live kan du ikke bytte harddisk. (Dvs det er mulig men da må eprom byttes samtidig.) Om du hadde byttet harddisk før xboxen var på live for føsrte gang hadde det funket. Modder du boxen på en slik måte at modden kan slås av så kan du være på live med original harddisk. Lenke til kommentar
habahaba Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Det var det jeg fryktet. Takk for hjelpa i alle fall. Da spørs det om ikke det blir modding nå, og heller vente med LIVE til 360 kommer... eller motsatt.... hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå