Zarxx Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har akkurat gått til innkjøp av en Creative Zen Micro mp3spiller. Fant ut først etterpå at den støtter USB 2.0, og at det ikke står noen om den støtter den gamle varianten av USB. På mitt urtidsmonster av en pc er det bare USB 1.0, og lurer derfor på om dette kan bli ett problem. Er det noen som vet om Zen Microen også støtter USB 1.0, og at jeg i det tilfelle bare vil oppleve litt lavere overføringshastihet, eller om jeg må kjøpe et PCI kort med USB 2.0? Hva blir evetuelt det billigste da? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Spilleren skal nok fungere på datamaskinen din, vil bare gå mye tregere. Lenke til kommentar
4ReaL Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Det skal ikke by på andre problemer enn at du ikke får overført med maks hastighet. USB 2.0 er bakoverkompatibelt med USB 1.0. Viss du gjerne vil ha 2.0 og f.eks Firewire ved siden av kan du f.eks ta en titt her http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10208. Lenke til kommentar
Zarxx Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for svar! Godt å høre! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Flyttes til mp3-spiller-kategorien, Tilbakelmeldinger om hardware.no er vel litt feil plass å legge ein tråd om mp3-spillere. Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Husk at et USB 2.0-PCI-kort kun koster rundt to hundrelapper. Du finner sikkert fort ut om du er villig til å gjøre den investeringen eller ei. (Merk at du trenger Win98 SE eller høyere (tror jeg).) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå