pologutt Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når dere stenger tråder, og beskylder det for å være reklame, og samtidig henviser til ulike paragrafer i regelverket deres, så er spørsmålet: HVA ER DETTE? http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=413597 Dette kan da umulig være noe annet enn reklame, kjære moderator. Dere bør være konsekvent på det dere gjør! enten godtar dere reklame, som er postet av alle, og ikke kun moderatorer, eller så godtar dere det ikke! Skjerp dere! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Utan å gå inn i det tilfellet der, men heller uttale meg på generell basis. Dei fleste stengingane som omhandler reklame går på brudd mot punkt 7 i retningslinjene. Eller at det er litt for pyramideaktig til at det er i verkelegheiten eit godt tilbud. (f.eks gifts for free) Det er ikkje ulovleg å tipse andre om gode tilbud, men det som kan vere problematisk er viss ein jobber i den bedrifta som kjem med tilbudet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Takk for tilbakemeldingen. Jeg flytter denne til Tilbakemeldinger til moderatorteamet. Da det er min handling som er satt i spørsmål skal jeg forklare straks, bare gi meg tid til å lese over. edit: For å svare på det du skrev. Biip.no er i en midlertidig fase med gratis SMS. Dette skrev jeg. Jeg tror det er stor interesse på forumet om sider som gir gratis SMS. Personlig synes jeg altså at å informere forumbrukere om en tjeneste ikke er reklame. Jeg har overhodet ingen tilknyttning til biip.no, unntatt som aktiv bruker av gratis SMS der Om dette er reklame vil jeg si at å råde folk til valg av operatør, butikk osv. også er reklame. Dette er vi vel enig i at det ikke er. Altså, min egen konklusjon er at jeg ikke reklamerte. Hadde jeg konkludert annerledes hadde jeg aldri laget posten. Endret 8. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 QUOTE (pologutt @ 08/05/2005 : 15:01) Når dere stenger tråder, og beskylder det for å være reklame, og samtidig henviser til ulike paragrafer i regelverket deres, så er spørsmålet: HVA ER DETTE? http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=413597Dette kan da umulig være noe annet enn reklame, kjære moderator. Dere bør være konsekvent på det dere gjør! enten godtar dere reklame, som er postet av alle, og ikke kun moderatorer, eller så godtar dere det ikke!Skjerp dere! Det er ikke reklame, det er tips om en gratis-tjeneste(som forøvrig ser ganske bra ut), mener du at noe bryter retningslinjene kan du rapportere det ved å bruke report knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg