Atlas Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har hatt en ekstern harddisk(Lacie 250 GB) en stund, men i det siste er den begynt å bli treg, og forrige dagen kom jeg ikke inn på den.Der ligger bilder, musikk og filmer som har stor verdi for meg. når jeg prøver å åpne den eksterne harddisken så begynner den å jobbe, men etter en stund så kommer det frem en melding om at den ikke er formatert. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å ordnet dette problemet. Må jeg levere den inn til reperasjon, og kan de eventuelt "hente" fram igjen alt som låg på harddisken visst den skulle ha blitt formatert? hva vil dette koste eventuelt? håper på at noen kan hjelpe meg, har litt greie på dette, men ikke på et slikt nivå Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ta en titt på min BiGGiE-lenke i signaturen..opplever du noe lignende? Lenke til kommentar
Atlas Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 ja, har opplevd det også....anelse om hva problmet kan være? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 det kan godt hende at skrivehodet har dettet ned på platene. Det var det som skjedde med min selv om den ikke fikk noe røff behandling! Ta med disken ditt du kjøpte den og få en ny/pengene tilbake. Jeg kan nesten si at du har mistet det du har på disken. Sorry mate, den er kjip og har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Atlas Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 hmmm, det høres for jævlig ut... så mye musikk, filmer og bilder som var der....men får leve med det da. men anyway takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå