Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 folk er håpløse! Eller bare forskjellige. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Folk må da få mene hva de vil.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "Patrioten" med Steven Segal har gått mange ganger på TV i det siste. Jeg fatter ikke hvorfor Segal som landsbylege <- LOL Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Shrek 2 på norsk er elendig. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Alexander. Huff. Denne filmen måtte jeg virkelig pine meg gjennom. Blir nesten fornærmet når jeg leier en film på grunn av en heftig trailer, for så å finne ut at traileren inneholder ALLE scenene som er verdt å se. (Hører med til historien at filmen varer i ulidelige 3 timer og 15 min.) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Disse filmene er jo bare rett og slett RÅTNE: Scarface, Charlies angles full throttle og Haggard! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, Charlies Angels er definitivt noe man burde holde seg langt unna! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Wild Roomies LinkUtgir seg for å være komedie og fortsettelsen på der American Pie slutter, noe den absolutt ikke er. Utrolig dårlig film. Så enig, en utrolig dårlig film. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Escape From New York, helt utrolig att det går ann å lage en så dårlig, DÅRLIG film Denne er bra (Ingen kødder med Snake Plissken!) den filmen ligger helt på bunn på min liste.. du kan ikke være seriøs når du mener att den filmen der er bra? Jeg likte også Snake Plisken! Men slutten er litt dum, når han gjør at hele samfunnet må starte på nytt igjen, bare ved å trykke på en knapp.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Innser at jeg kanskje tenker på en annen film med Snake Plissken. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 den første filmen jeg kommer på er : King Arthur, en dårlig film! Syns det kommer for mange kriger/middelalder/sverd filmer nå! King Arthur var dårlig , det gikk ikka an å se hva som skjedde osv... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Memento er ikke dårlig! sett dere ned å se litt bra film å lær.. tenker det er mange her inne som vil si at Mulholland Dr er dårlig også.. folk er håpløse! er enig med deg der ja! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Følgende filmer er ikke dårlig og man bør IKKE styre unna: Memento, Chasing Amy, Jersey Girl, Dogma, Cube og Scarface. WTF? | | | \/ Endret 10. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En annen syk film er 2001: A Space Odyssey. Jeg likte i allefall ikke den, og vil heller ikke anbefale den. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Å trekke fram Scarface som en film man bør styre unna, er utover min fattning. Denne filmen er på top 5 hos meg. En flott klasikker fra 80-tallet. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Å trekke fram Scarface som en film man bør styre unna, er utover min fattning. Denne filmen er på top 5 hos meg. En flott klasikker fra 80-tallet. ja, det er det du mener, jeg mener at det er en helt meningsløs film! Lenke til kommentar
_noj_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Disse filmene er jo bare rett og slett RÅTNE:Scarface, Charlies angles full throttle og Haggard! Scarface er den beste filmen jeg noen gang har sett!! Endret 11. mai 2005 av _noj_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 En annen syk film er 2001: A Space Odyssey. Jeg likte i allefall ikke den, og vil heller ikke anbefale den. Den perfekte filmen finnes, og den heter 2001: A Space Odyssey. Jeg syns direkte synd i hvert eneste menneske som ikke kan se hvor fantastisk den er. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 blade trinity, xXx2, scary movie 3, american pai the wedding, lemony snicket edit: la på noen.. Hmmm. jeg som nettopp har fått Blade Trinity, har ikke hatt tid til å se den enda. Dårlig film ja. Du kommer selfølgelig igjennom den, men god er den ikke. 1`rn likte jeg derimot ELlers kan jeg bidra litt, følgende har jeg begynt å sett på, men klarte ikke mer da jeg kom halveis: -The Face Of The Serpent -Campfire Tales -Maximum Overdrive Eller forresten, denne må dere se, Fra 1986 og handler om at alle makinene vender seg imot USA og og mixmasterne o.l blir gale og DREPER!! Den er så sinnsykt morsom! -Fear and loathing in las vegas -Joy Ride (2001) Så faktisk igjennom denne, men er en av de dårligste "seriøse" thrilleren jeg vet om -They Live -Freddy vs Jason (2003) Vet ikke om det bare var en dårlig dag, men klarte ikke å finne denne morsom. -Kung Pow (2002) Og 2ern kommer i 2006 -Immortal -Enough -The Minus Man -Maniac Cop (1988) Dette er også en sånn en, så dårlig at du må se den -Girls Will Be Girls -Girls Will be girls -The Favourite Game -Snitchd Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå