Wyldelife Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ALLE BEN AFFLECK FILMER! Vet at jeg skrev navnet hans feil, men det driter jeg i Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Baby of macon og The Belly of an Architect Begge av Greenaway. Så de på filmklubben for mange år sida.. uff Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ALLE BEN AFFLECK FILMER!Vet at jeg skrev navnet hans feil, men det driter jeg i Det stemmer, du skrev Ben Stiller sitt navn feil. S-t-i-l-l-e-r. --- Riding the Bullet. Drittfilm. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) ALLE BEN AFFLECK FILMER!Vet at jeg skrev navnet hans feil, men det driter jeg i Paycheck er særdeles dårlig, mye takket være mr. Affleck. Har mistet troen på John Woo etter dette. Ellers er Meet the Fockers temmelig ille. The Avengers var dessverre en stor skuffelse. Og selvsagt Johnny Mnemonic . Love Actually ble jeg bare uvel og flau av. Odyssevs` Blikk, makan til pretensiøs og selvhøytidelig smørje. edit: url`er. Endret 8. mai 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg forsvarer ikke Affleck, men å styre unna alle filmene hans betyr at man styrer unna flere av Kevin Smiths godsaker. Og det er synd. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 The Cube The Cube er ikke god, altså? Nei nei. Cube, derimot, er en ganske god film. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 The Grudge må inn på denne lista. Kjedelig, forutsigbar og like skummel som kattunge. Frankenfish var heller ingen høydare. Men så teit at den er litt morsom. Ble helt lammslått da jeg så at VG gav denne filmen en 4 av 6 mulige på terningen. Maken til møkkafilm skal man lete lenge etter. Filmen blir bare latterlig istedenfor å være skummel Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ALLE BEN AFFLECK FILMER!Vet at jeg skrev navnet hans feil, men det driter jeg i Ikke helt enig... Dogma Mallrats (dog kanskje siden han ikke hadde hovedrolle i disse filmene ) Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 The Tuxedo Alien Vs. Predator Star Wars: Episode I Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Saw Hellboy Memento The Abyss The Grudge Dog Soldiers Runaway Train Alone in the Dark Alien vs Predator Endret 9. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Alone In The Dark (Noe avden aller verste møkka jeg har noensinne har sett!) Eller er jeg heller ikke enig i at "alt med Ben Affleck" bør unngås. Dersom man endrer til "Alt med Ben Affleck untatt Dogma" da er jeg mer enig. "Dogma" er faktisk noen av de bedre komediene som har kommet ut i senere tid. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 "Good will hunting" er en film som man ikke bør styre, selv om Ben Affleck er med. Stor Ståhai, synes ikke denne er så dårlig. Helt grei underholdning. Speed 2, Zoolander og Pootie Tang synes jeg man bør styre unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Memento Huh?! Ben Affleck er helt grei han. I Boiler Room f.eks. gjør han en finfin jobb. Styr unna 90 % av alle nye filmer som dere ser i hyllene i videosjapper, men som dere ikke har hørt om. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 extreemeOPS, verste jeg har sett. Elendig skulespill, elsendige spesialeffekter, elendig handling, og overdevet til tusen. STYR UNNA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå