data971 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg lurte på hvordan man kan få et tall som står eks: i en Label. Eks: Lebel1.text + 1 Endret 8. mai 2005 av data971 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Du øker et tall som står i en labell således: Label1.Caption = Val(Label1.Caption) + 1 Du behøver naturligvis ikke sette inn funksjonen Val, men dette er en fordel for å forhindre mulige feilmeldinger dersom startverdien ikke er et tall (dersom eksempelvis labellen er tom eller inneholder bokstaver). EDIT: Sant det, data971. Det er Caption, ikke Text. Endret 8. mai 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 EDIT: Sant det, data971. Det er Caption, ikke Text. Hvis det ikke er VB.Net... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 EDIT: Sant det, data971. Det er Caption, ikke Text. Hvis det ikke er VB.Net... Nettopp. Jeg fikk først siden vite at dette var for VB6 over MSN, skjønt jeg egentlig burde ha visst det. Muligens burde jeg ha nevt dette i endringskommentaren. Nåvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå