ChristR Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Heisann Har en Athlon XP 2200 fra før. Den tilsvarer 1.8ghz. Lurer på å oppgradere og ser at Sempron tilsvarer 1.75ghz.... Så det jeg lurer på, er semron 2500 dårligere enn athlon 2200? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå er jeg ingen AMD ekspert, men jeg mener og vite at XP er en betre CPU enn Sempron. Slik jeg husker det kom Sempron som erstatning for Duron. Sempron- Duron- var og er billig alternativet fra AMD. Jeg mener du går feil vei om du bytter ut en XP 2200 med en Sempron 2500. Du må heller se andre stedet for å forbetre PC`n din, -ram, -harddisk, -skjermkort. For å få vesentlig betre ytelse må du over på S- 754 / 939 oppsett eller P4 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis du allerede har en XP2200 så er det bare tull å kjøpe en 2500 sempron! Vent da til du har nok penger til å gå for et skikkelig A64/P4 s775 system. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Takk takk.. Det var faktisk det motsatte av det jeg trodde. Når det gjelder ram og harddisk og skjermkort så er det bra nok. Bare lurte på om jeg kunne få ut noe mer av pc'n uten å bytte hovedkort og cpu.... Takk for svar.. Endret 8. mai 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå