ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 har ikke vært på så mange LAN i det siste, men er med å arrangerer et ganske stort LAN da..ca 150 deltagere håper vi på www.hadelan.moo.no Lenke til kommentar
Varani Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har bilder, men vet ikke hvordan jeg poster de, og ellers så tror jeg ikke jeg gidder så veldig akkurat nå ;P Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Var på lan i hele helga. Vi var 2 stk Spilte wow hele tiden Vellykket Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kan jo fortelle litt om vikingLAN her og da.. VikingLAN er en nystartet men rimelig oppegående lanparty klubb utenfor Os Kommune. Her driver vi med konserter, Konkuranser Musikk og alt som hører ett ekte Dataparty skal inneholde. VikingLAN arrangerer SommerLAN i begynnelsen av juli. Her blir det Mye kos. sjekk sidene våre om nødvendig www.VikingLAN.net Lenke til kommentar
Varani Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei hei Nå er jeg på Is-lan. Vel, her er det greit. Litt for høyt volum på musikken når det spilles da.... Kommer tilbake med mer sånn etterhvert. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er på LAN 24 timer i døgnet med min familie, lol(Ett helt vanlig nettverk). Spiller WoW som regel når jeg sitter foran pcen min. Det er ikke alltid internett funker, så jeg kan ikke si at det er perfekt, men det er bra. BTW er 3 stk på nettverket. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Selv om du er på LAN, så var det vel ikke helt det jeg mente..menmen. En type LAN er det hvertfall;) Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Var på LAN fra fredag til lørdag (i dag). Det var 4 stk der +meg. Gikk mest i CS og Warcraft, men vi spilte også GTA, Battlefield og Star Wars Jedi Academy. Da jeg i 5.30-tida skulle legge meg ned i en saccosekk og få meg et par timer på øret, koblet en av vennene mine et par høytalere til pc'en og startet å spille Cigaro av System of a Down mens han sang med av full hals. Heldigvis ga han seg å kødde etter en liten stund, men han passet på å stjele puta mi så jeg våkna opp med et forbanna kink i nakken. Det var det eneste som skjedde. Alt i alt et vellykket LAN! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg var sist på MetroLAN i Stavanger. Vi var rundt 70stk Jeg spiste ukokte nudler, smultringer, horn etc. Gikk en tur i byen halv 6, ble stoppa av purken som selvfølgelig lurte på hva vi drev med. Vi spilte CS. MEn håper vi spiller BF2 mest på neste Arangørene spile HØY musikk, men alt i alt var det et vvellykket LAN! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jøss....Ukokte nudler...Høres digg ut :S Skal på LAN fra 27-28'ende så det blir vel en liten post da.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vi trenger ikke slike store tråder om alle mulige temaer på forumet. Vi har en egen kategori for LAN-parties, og hvis noen ønsker å komme med synspunkter, meninger, tilbakemeldinger og skildringer fra et LAN-party, så kan de opprette en ny tråd om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg