Gå til innhold

Den "store" LAN party tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo fortelle litt om vikingLAN her og da..

 

VikingLAN er en nystartet men rimelig oppegående lanparty klubb utenfor Os Kommune.

 

 

Her driver vi med konserter, Konkuranser Musikk og alt som hører ett ekte Dataparty skal inneholde.

 

VikingLAN arrangerer SommerLAN i begynnelsen av juli.

 

 

Her blir det Mye kos. sjekk sidene våre om nødvendig

 

www.VikingLAN.net

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på LAN fra fredag til lørdag (i dag). Det var 4 stk der +meg. Gikk mest i CS og Warcraft, men vi spilte også GTA, Battlefield og Star Wars Jedi Academy. Da jeg i 5.30-tida skulle legge meg ned i en saccosekk og få meg et par timer på øret, koblet en av vennene mine et par høytalere til pc'en og startet å spille Cigaro av System of a Down mens han sang med av full hals. Heldigvis ga han seg å kødde etter en liten stund, men han passet på å stjele puta mi så jeg våkna opp med et forbanna kink i nakken. :hrm:

Det var det eneste som skjedde.

Alt i alt et vellykket LAN! :D

Lenke til kommentar

Jeg var sist på MetroLAN i Stavanger.

Vi var rundt 70stk

Jeg spiste ukokte nudler, smultringer, horn etc.

Gikk en tur i byen halv 6, ble stoppa av purken som selvfølgelig lurte på hva vi drev med.

Vi spilte CS. MEn håper vi spiller BF2 mest på neste

Arangørene spile HØY musikk, men alt i alt var det et vvellykket LAN!

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke slike store tråder om alle mulige temaer på forumet. Vi har en egen kategori for LAN-parties, og hvis noen ønsker å komme med synspunkter, meninger, tilbakemeldinger og skildringer fra et LAN-party, så kan de opprette en ny tråd om det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...